منشا حق شما چیست

محمد تکبیرگو دادستان عمومی و انقلاب کاشانکاشان فردا – محمد تکبیرگو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان، در نامه‌ای به روحانی معترض کاشانی از او خواسته درباره «منشأ حقی» که بر اساس آن «باید» هر سالنی را که او درخواست کرد در اختیارش قرار دهند توضیح دهد.

تکبیرگو پرسیده است: «منشأ حق شما که باید در سالن سپاه یا هر سالن دیگری که تقاضا نمایید در اختیار شما گذاشته شده چیست؟ آیا صرف این‌که چند سال اجازه برگزاری مراسم در محلی داده می‌شود موجب حق است؟»

حجت‌الاسلام حسن‌زاده مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین در سخنانی با انتقاد از مسئولان شهرستان گفته بود: «حق ماست که خطبه فدکیه را در بهترین جای شهر بخوانیم.»

او در قسمتی از این سخنرانی، با خطاب قراردادن دادستان، نماینده، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و شورای تامین گفته بود: چرا بعد از ده سال باید چنین بلایی سر خطبه فدکیه بیاید؟ چرا برخی از مجموعه‌ها مثل سپاه می‌توانند در چهارراه برنامه داشته باشند، اما هیات حافظان قرآن و نهج‌البلاغه نمی‌تواند؟ چرا باید چهارراه آیت‌الله کاشانی همیشه محلی برای شوی زنان بی‌حجاب باشد و زنان بزک‌کرده و جوان‌های لاابالی بتواند به آنجا بیایند اما منی که می‌خواهم که بیرق حضرت زهرا و چادر او را به نمایش بگذارم نتوانم؟ آیا بد است است 3 هزار زن محجه در یک روز در چهارراه تجمع کنند؟

دادستان کاشان در پاسخ به پرسش‌های این موسسه نوشته است: «ایجاد چایخانه کنار خیابان توسط جوانان عزیز که حتما قصد خدمت به مراسم اهلبیت علیهم السلام را دارند مربوط به چند سال قبل است؟ آیا بهتر است در تکایا و مساجد از سخنران و مداح استفاده کنند یا کنار خیابان با سرپاکردن دکه چای بدهند؟»

وی به تعدد هیات‌ها و درخواست آنها برای برگزاری راهپیمایی در سطح شهر اشاره کرده و نوشته است: «اگر شما مسئولیتی داشته باشی و ده‌ها هیأت به هر مناسبتی قصد راهپیمایی در شهر داشته باشند، علیرغم حجم سنگین ترافیک و کمبود فضا چه تصمیمی اتخاذ می‌فرمائید؟»

دادستان از این روحانی معترض خواسته توضیح دهد چه کسی در چهارراه آیت‌الله کاشانی و یا هر مکان دیگر اجازه تجمع به زنان بدحجاب یا طرفداران تیم‌های فوتبال با حرکات سخیف را داده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.