شهدای دهنو و ذوالفقار مساوی کردند/ستاره سرخ باخت

کاشان فردا – در مرحله دوم از دیدارهای لیگ دسته سوم فوتبال کشور دیدارهای نمایندگان کاشان و آران و بیدگل با حریفان خود با 2 تساوی و یک باخت به پایان رسید.

 

به گزارش کانال لیگ سوم، عصر امروز چهارشنبه 24 بهمن‌ماه 97 در گروه نخست این رقابت‌ها در ورزشگاه خوروش شهدای دهنو آران و بیدگل میزبان شهرداری آستارا بود که در پایان پس از ردوبدل شدن 6 گل بازی با نتیجه مساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

نماینده آران و بیدگل در هفته نهم این رقابت‌ها سه شنبه 30 بهمن‌ماه در ورزشگاه فراخیل، به دیدار شهید مولایی قایمشهر می‌رود.

جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ دسته سه فوتبال

در همین چهارچوب و از گروه دوم این رقابت‌ها ذوالفقار کاشان در ورزشگاه رفاه کارگران کاشان میزبان هیرکانی چالوس بود که سهم هر تیم از این رقابت یک گل و یک امتیاز بود.

اما ستاره سرخ کاشان که در شوش به دیدار استقلال شوش رفته بود، پس از 90 دقیقه بازی را به نتیجه 2 بر یک به میزبان خود واگذار کرد تا سریال‌ باخت‌های این تیم ادامه داشته باشد.
در پایان هفته هشتم این رقابت‌ها ذوالفقار در گروه دوم در رده چهارم و ستاره سرخ در رده هشتم جدول قرار دارند.

در هفته نهم این رقابت‌ها، ذوالفقار کاشان سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه در ورزشگاه بعثت تهران به مصاف ویستا توربین تهران می‌رود و ستاره سرخ در ورزشگاه شهید کوچکی سفیدشهر میزبان شهید کریمی مازندران است.
جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ دسته سه فوتبال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.