برپایی نمایشگاه شکوه ایستادگی در کاشان

نمایشگاه شکوه ایستادگی کاشانکاشان فردا – معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری کاشان از برپایی نمایشگاه شکوه ایستادگی در این شهرستان خبر داد.

مسعود خاندایی در گفت‌وگو با مهر، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای بررسی عملکرد مدیران، یاس مخالفان نظام و تقویت روحیه انقلابیون اقدام به برپایی نمایشگاهی با مظمون دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در کاشان کردیم.

وی با بیان این‌که در برپایی این نمایشگاه با عدم وجود مکان مناسب مواجه بودیم، افزود: متاسفانه در شهرستان کاشان مکانی ثابت برای برپایی نمایشگاه وجود ندارد اما با پیگیری‌های به عمل آمده و موافقت فرمانده سپاه کاشان سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج در راستای برپایی این نمایشگاه در نظرگرفته شد.

خاندایی گفت: بیش از ۶ جلسه تشکیل و پنل نمایشگاه برنامه‌ریزی شد به نحوی که برای عرصه فرهنگ سه غرفه در نظر گرفته شده است و در حوزه صنعت، معدن و تجارت، حوزه ورزش و جوان، عرصه علوم و آموزش و پرورش، عرصه سلامت و بهداشت، حوزه دفاعی شامل بسیج، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی نیز غرفه‌هایی درنظر گرفته شده است.

وی گفت: حوزه جهاد کشاورزی، حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با یک غرفه، حوزه میراث فرهنگی با سه غرفه، حوزه خدمات زیرساخت شامل آبفا، گاز، برق و تلفن و حوزه شهرداری هر کدام با یک غرفه از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه است.

خاندایی افزود: این غرفه‌ها می تواند عملکرد ارگان‌های مختلف را به نمایش گذاشته و دستاوردها و عملکردشان توسط مردم به نظرسنجی گذاشته و از لحاظ دیگر می‌توان نوعی پرسش از عملکرد مسئولان شهری به حساب آورد.

وی ضمن اشاره به زمان برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: علاقه‌مندان در راستای بازدید از نمایشگاه شکوه ایستادگی کاشان می‌توانند از ۲۴ لغایت ۳۰ بهمن‌ماه ساعت ۹ تا ۱۲ در نوبت صبح و ۱۶ الی ۲۰ در نوبت بعدازظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.