کاشان نیوز از قالب جدید خود رونمایی کرد

رونمایی از قالب و تمپلت جدید کاشان نیوزکاشان فردا – پایگاه خبری کاشان نیوز که سابقه بیش از 6 سال فعالیت رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی در کاشان و آران و بیدگل دارد، از قالب جدید خود رونمایی کرد.

در قالب جدید کاشان نیوز که به قالب‌های نوین تمپلت‌های خبری نزدیک شده، رنگ شاخص و اختصاصی این سایت حفظ شده و تغییرات مختصری در فونت‌ها، صفحه نخست، آرشیو و ستون‌بندی صفحه‌ها ایجاد شده است.

مطالب ویژه و اصطلاحا اسلایدبار این سایت عکس محور شده و صفحه نخست آن که در قالب سابق سه‌ستونه بود، اکنون دو ستونه تعریف و تمام باکس یاجعبه‌های تبلیغاتی آن حذف شده‌است.

ویدیوی این سایت در جای سابق خود بالا سمت چپ قرار دارد اما برای آن 5 ویدیوی آرشیوی در صفحه نخست ایجاد و بهینه‌تر شده است.

باکس رادیو اینترنتی این سایت که در بخش اصلی زیر هدر سایت قرار داشت حذف شده و به‌جای آن سربرگ پادکست در نوار سربرگ‌ها قرار گرفته است.

هدر سایت نیز که رنگ قالب آن، قرمز بود به سفید تغییر رنگ داده و دو نوار قرمز بالا و پایین هدر تشخص رنگ سایت را حفظ کرده است.

گرافیک به‌روز و چشم نواز یکی از شاخص‌های اصلی کاشان نیوز از روزهای نخست فعالیت بوده و این سایت موفق بوده پابه‌پای به روز شدن تمپلت‌های خبری قالب خود را به‌روز نگه دارد.

یکی از مشکلات قبلی قالب کاشان نیوز ریسپانسیو نبودن و عدم هماهنگی با نسخه‌های موبایل بود که به نظر می‌رسد در قالب جدید این مشکل مرتفع شده باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.