از فرمانداران سابق کاشان تقدیر شد

علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان درباغ پرندگان قمصکاشان فردا _ در آیینی در سالن باغ پرندگان قمصر از 4 فرماندار پیشین کاشان تقدیر شد.

به گزارش ایرنا در این آیین که علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان حضور داشت، از حسن فدایی، غلامرضا عطوفی، مهدی حری، و علیرضا جوادی 4 فرماندار کاشان در سال‌های گذشته تقدیر شد.

علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان در این آیین در سخنانی از چاپ کتابی با عنوان ’40 سال تجربه، چراغ راه آینده’ شامل گزیده‌ای از تجربه‌های پیش‌کسوتان مدیریت ارشد این شهرستان تا هفته دولت آتی خبر داد.

به گزارش ایرنا، مرتضایی چهارشنبه‌ 24 بهمن‌ماه شب در همایش ‘چهل سال تجربه، افتخار به گذشته و امید به آینده’ در باغ پرندگان قمصر کاشان گفت: فرمانداران پیشین این شهرستان با کارنامه‌ای پر افتخار، پشتوانه‌ای محکم و قوی مسیری هموار فراهم کردند تا امروز بتوانیم ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم و گردآوری سال‌ها تجربه در مجموعه کتابی می‌تواند چراغ راهی باشد.

وی بیان کرد: فرمانداری به دلیل اهمیت و حساسیتی که دارد، شاید مهمترین پست محسوب شود، زیرا باید همه مسائل سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را مدیریت کند که البته هر یک می‌تواند تبعاتی به همراه داشته باشد اما مهم تصمیم‌گیری به‌جا و حساب شده است.

فرماندار در ادامه با اشاره به آغاز طرح عمرانی زیرگذر در میدان ولیعصر (عج) و راه‌اندازی رادیو کاشان گفت: رفع مشکلات مرزی کاشان با آران و بیدگل و همچنین مشهد اردهال کاشان نیز پیگیری خواهد شد چرا که ساکنان این مناطق به دلیل تقسیمات دچار مشکلاتی شدند که امید است به نتیجه برسد.

پیش‌تر رحیم رفیعی‌پور، حسین انواری، اسماعیل جوادی، حبیب‌الله مزروعی، ابراهیم تفرشی، مهدی حری، حسین سیستانی، حسینعلی حاجی دلیگانی، علیرضا جوادی، ابوالفضل صدراییه و حمیدرضا مومنیان به ترتیب در بین سال‌های 1357 تا 1397 مسوولیت فرمانداری کاشان را عهده‌دار بوده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.