نوجوانان آران و بیدگل، کاتاکاران برتر استان

کاتاکاران آران و بیدگلی در مسابقات شوتوکان استانکاشان فردا ـ نوجوانان کاراته‌کار آران و بیدگلی موفق به کسب مقام در مسابقات استانی شدند.

به گزارش کاشان نیوز، نخستین دوره مسابقات کاراته سبک شوتوکان آیکیدو انتخاب استان، جمعه ۲۶ بهمن ماه در تیران و کرون برگزار شد.

۱۹۵ شرکت‌کننده از سراسر استان در بخش‌های کاتا و کومیته در رده کمربندهای مشکی، قهوه‌ای و کمربند رنگی در این مسابقات به رقابت پرداختند که ۱۸ ورزش‌کار آران و بیدگل حائز رتبه‌های برتر شدند.

در بخش کاتا، سروش استادیان بیدگلی در رده کمربند مشکی – قهوه ای، سینا دهقانی و سهیل گلستانی در رده کمربند رنگی مقام نخست، و در بخش کومیته در رده کمربند مشکی – قهوه‌ای، امیرعلی آران‌دشتی و علی دهقان مقام نخست و در رده کمربند رنگی سهیل گلستانی، حمیدرضا رمضانی، علی رمضانی، امیرعباس آقا‌بیگی و محمد‌مهدی قائمی‌فرد مقام اول، آرش برادران، محمدسام مشتاق، حسین جوادی، محمد‌جواد توحیدی‌فر و سجاد شبانیان مقام دوم و علی صباری‌فرد، محمد‌رضا حسن‌بیگی و منصور فینی‌زاده مقام سوم را به دست آوردند.

در این دوره از مسابقات سروش استادیان بیدگلی با کسب ۳۳ امتیاز و محمد فدایی و علی پاکدامن با امتیازات ۳۱ و ۳۰ در صدر جدول بهترین کاتا‌کاران قرار گرفتند.

مسابقات کشوری ۱۰ اسفندماه در ایلام برگزار خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.