اعتراض شدید هنرمندان کاشان به لغو کنسرت بابک جهانبخش

جلوگیری از برگزاری کنسرت بابک جهانبخش در کاشانکاشان فردا – اعتراض هنرمندان و فعالان سیاسی و اجتماعی کاشان که از شب گذشته با انتشار خبر تعویق کنسرت بابک جهابنخش در شبکه‌های اجتماعی آغاز شده بود، همچنان ادامه داد.

صادق صدقگو روزنامه‌نگار کاشانی در صفحه ایسنتاگرامش به فرماندار کاشان متذکر شده که برگزاری قانونی کنسرت‌ها خط قرمز دولت است، و برگزار نشدن کنسرت جهانبخش در کاشان قطعا حاشیه‌هایی به همراه خواهد داشت.

صدقگو خطاب به فرماندار نوشته است: «شما به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ببینید کدام طرف ایستاده‌اید در کنار دولت و همراه مردم هستید یا..‌‌.».

محمدعلی خرمی مدیرمسئول مشکات آنلاین نوشته: «نه اهل کنسرت است و نه بابک جهانبخش را می‌شناسد اما این را می‌فهمد که بزرگ‌ترین بی‌حرمتی به دین و ارزش‌های دینی سواستفاده از آن برای توجیه سلیقه شخصی است.

او نوشته است: مردم انقلاب کردند و خون بهترین فرزندانشان را نثار کردند تا حاکمیت قانون جایگزین حاکمیت سلیقه افراد شود.

ابوالفضل شیشه‌گر هم در واکنش به خبر لغو این کنسرت بنوشته است: «شهر ما کاشان نیست. شهر ما گم شده است.
این چند خط را برای دوستان هنرمندم در کاشان می‌نویسم. چندین نفر زحمت کشیده‌اند و با اخذ تمام مجوزهای لازم مقدمات برگزاری یک کنسرت آبرومند با حضور بابک جهانبخش را در کاشان فراهم آوردند.

کنسرتی که یک بار و به خاطر حمله تروریستی به‌جا به تعویق افتاد و قرار به برگزاری آن در همین روزها شد. حالا حاصل تمام این زحمت‌ها را عده‌ای با گفتن یک «نه» دارن بر باد می‌دهند؛ بدون ارائه هیچ دلیل واضحی.

مگر جناب جهانبخش خواننده رسمی و مجوزدار نیست؟ چه کسی می‌تواند در این روزهای سختی که همه با هم می‌گذرانیم، این شادی‌های کوچک را هم از مردم بگیرد؟ چرا برای ارائه هر کار هنری در این شهر باید چهار ستون بدن آدم بلرزد؟ نوشتم با درد با بهت که هنرمندانی که در شهرهای خودشان می‌توانند آزادانه کار کنند قدر بدانند.»

مهدی عرشی فعال رسانه‌ای کاشان نیز در صفحه اینستاگرامش‌اش نوشته است: مسئولان تصمیم‌گیرنده بدانند اخذ مجوز یک کنسرت چند ماه طول می‌کشد. نباید در جلسات چند ساعته آن را باطل کرد.»

رضا ریوتو یکی از هنرمندان کاشانی طی پستی نوشته است: «واقعا هیچ علاقه‌ای به این هنرمند ندارم و یه دونه از آهنگ ازش گوش نکردم تا حالا. ولی این‌که یه کنسرتی تمام بلیط‌هاش فروش رفته و حالا حرف از کنسل شدنشه خیلی زشته. نمی‌دونم تا کی این مسائل باید به وجود بیاد. چند سال پیش هم بلیط کنسرتی کامل فروش رفته بود و بعد کنسل شد کسی هم پول مردمو نداد.»

اعتراض هنرمندان کاشان به لغو کنسرت امروز جهانبخش همچنان در فضای مجازی ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.