ذوالفقار برد، شهدای دهنو مساوی کرد، ستاره سرخ باخت

صحنه‌ای از دیدار شهدای دهنو آران و بیدگل و شهرداری نوشهر
صحنه‌ای از دیدار شهدای دهنو آران و بیدگل و شهرداری نوشهر

کاشان فردا – در هفته یازدهم دور نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور، نمایندگان کاشان و آران و بیدگل به دیدار حریفان خود رفتند.

به گزارش کانال لیگ دسته سوم، از گروه نخست این رقابت‌ها، شهدای دهنو بعدازظهر امروز شنبه یازدهم اسفند ۹۷ در نوشهر به دیدار شهرداری این تیم رفت که بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

در گروه دوم این رقابت‌ها نیز امروز ذوالفقار کاشان در ورزشگاه رفاه کارگران کاشان، میزبان آریا سنگسر سمنان بود که موفق شد مهمان خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داده و بدرقه کند.

در همین چهارچوب و از همین گروه ستاره سرخ کاشان در ورزشگاه بعثت تهران به دیدار ویستا توربین تهران رفت که بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود شد.

در هفته یازدهم این رقابت‌ها شنبه 18 اسفندماه شهدای دهنو، در ورزشگاه آزادی فریدونکنار به دیدار شهرداری این شهر می‌رود، ذوالفقار در ورزشگاه آبرسانی تهران به دیدار نفت ایرانیان می‌رود و ستاره سرخ در ورزشگاه شهید کوچکی سفیدشهر میزبان دارایی بندرگز است.

در جدول رده‌بندی گروه یک، شهدای دهنو آران و بیدگل در رده هشتم جدول قرار دارد و در گروه دوم، ذوالفقار به رده دوم جدول صعود کرد.

جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله دوم لیگ دسته فوتبال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.