اتحاد و همدلی عامل توسعه است

سعید ابریشمی‌راد در شادیانه مردم لتحرکاشان فردا – کاشان پنج‌شنبه شب در جشن باشکوه میلاد مادر به میزبانی سالن شهدای لتحر با تجلیل از حس همدلی و صمیمت مردم این منطقه گفت: هر فردی وارد منطقه لتحر می‌شود، از این میزان صفا، صمیمیت و صداقت سرشار از ذوق و شعف می‌شود و از این‌که در میان بهترین مردمان این خطه قرار گرفته احساس مباهات می‎کند.

به گزارش کاشان آنلاین سعید ابریشمی‌راد در این آیین که با برنامه‌های مختلف شاد و بانشاط و حضور جمعی از مسؤلین اجرایی و شهری همراه بود خطاب به اهالی لتحر تصریح کرد: اگر این اتحاد و همدلی که در شما و منطقه‌تان موج می‌زند پایدار بماند، می‌تواند به پیشرفت بیانجامد چرا که این وحدت عامل توسعه است و چون قطاری می‌تواند مسافرانش را به مقصد اهداف عالی برساند.

وی با تقدیر از معتمدین لتحر برای حمایت از شهرداری در زمینه اجرای پروژه‌ها، از افتتاح مجموعه ورزشی شهدای غواص ویژه بانوان تا تیرماه سال آینده خبر داد و افزود: اگر شهروندان لتحر بتوانند زمینی تأمین کنند، شهرداری آماده است تا نسبت به احداث فرهنگ‌سرای لتحر پیش‌قدم شود.

ابریشمی‌راد همچنین با یادآوری اجرای پویش مردمی پرداخت عوارض“حالا نوبت ماست” توسط اقشار مختلف شهروندان، از اهالی منطقه لتحر خواست تا با مشارکت خود در این حرکت عمومی، زمینه‌ساز توسعه هرچه بیشتر شهر و منطقه خود باشند.

در خلال جشن میلاد مادر که پنج‌شنبه‌شب با حضور گسترده شهروندان در سالن ورزشی شهدای لتحر و همچنین برگزاری چند برنامه شاد از جمله اجرای موسیقی به خوانندگی مجید اخشابی همراه بود، علاوه بر قدرشناسی از دکتر احمد ارشادی خیر مدرسه 6 کلاسه در لتحر، ده‌ها نفر از بانوان و آقایان نخبه ورزشی – علمی و فرهنگی این منطقه نیز با حضور مسؤلین مختلف تجلیل شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.