بودجه سال 98 شهرداری کاشان 496 میلیارد تومان تصویب شد

بودجه سال 98 شهرداری کاشان تصویب شدکاشان فردا  – شنبه 11 اسفندماه در نودودومین نشست رسمی شورای شهر، کلیات لایحه پیشنهادی بودجه شهرداری کاشان برای سال ۹۸ به میزان 496 میلیارد و 800 میلیون تومان، با اصلاحاتی در بخش درآمد و هزینه تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی شورا، بودجه سال ۹۸ شهرداری تا سقف مبلغ ۴۹۶ میلیارد تومان به تصویب رسید که ۷۱٫۶۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به سازمان‌های وابسته به شهرداری و ۴۲۵ میلیارد تومان آن بودجه شهرداری کاشان است.

خزانه‌دار شورا در این خصوص گفت: شفاف‌سازی بودجه در خصوص تعیین اعتبار مربوط به هر پروژه، تکمیل پروژه‌های ناتمام با اولویت اول، عدم اعلام و تعیین پروژه جدید و رعایت اصل وصول درآمدهای هرساله به نسبت هزینه‌های آن سال که در نتیجه، تحقق آن به بودجه واقعی درآمد و هزینه شهرداری رسیده است، از ویژگی‌های خاص بودجه ۹۸ است.

مجید شمس افزود: توجه ویژه به جذب مشارکت‌ها در بودجه و افزایش منابع حاصل از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و توجه به استیفای حقوق شهرداری از دولت و مطالباتش از سازمان‌های دولتی از دیگر سیاست‌های درآمدی بودجه سال ۹۸ است.

عضو شورای شهر کاشان افزود: با توجه به اجرای سیاست‌های هزینه‌ای شهرداری در دو بخش جاری و عمرانی، رشد معقول بودجه جاری، کاهش هزینه‌های خرید بعضی از خدمات، افزایش کمک‌های رفاهی به کارکنان و کارگران شهرداری و تعیین اعتبار برای بازپرداخت دیون جاری از سیاست‌های هزینه‌ای بودجه سال ۹۸ شهرداری در بخش بودجه جاری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کاشان تأکید کرد: در هنگام تصویب کلیات بودجه سال ۹۸ موضوعات مهمی مانند جهت‌گیری‌های اقتصادی بودجه، عنایت ویژه به امور حمل‌ونقل ترافیکی، توجه به موضوعات گردشگری، اجتماعی و الزامات فنی بودجه لحاظ شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.