فرهاد مجیدی باعث شد پلیس از مأمورش تقدیر کند

تقدیر پلیس از مامور وظیفه‌شناس در برخورد قانونی با فرهاد مجیدیکاشان فردا – فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افسری که چند روز پیش در مواجهه با فرهاد مجیدی برابر قانون با وی رفتار کرده بود، تقدیر کرد.

به گزارش کندو نیوز، فرهاد مجیدی با انتشار ویدئویی از برخورد پلیس با تخلفش در صدر اخبار رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های دیگر قرار گرفت.

پلیس اما با حمایت از مأمور خود، تأکید کرد که مجیدی با انتشار آن فیلم مرتکب جرم دیگری شده است که به پلیس امکان شکایت از این مربی استقلال را هم می‌دهد.

رسانه‌ها اما به این واکنش‌ها اکتفا نکردند و به بررسی تخلف رانندگی سلبریتی‌هایی که ماجرای آن‌ها جنجالی شده است، پرداختند تا نشان دهند فقط در ایران است که سلبریتی‌های معدودی به‌واسطه پایگاه اجتماعی هوادارانشان تصور می‌کنند امکان دورزدن قانون برای آن‌ها وجود دارد.

سردار حسین رحیمی، دیروز در دیدار با این افسر پلیس راهور که در حین انجام‌ وظیفه با مقاومت فرهاد مجیدی (مربی فعلی و بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران) برای تست الکل مواجه شده بود، از عملکرد دقیق و مطابق قانون و مؤدبانه این افسر تقدیر و تشکر کرد.

فرهاد مجیدی که محبوبیتی در بین هواداران استقلال دارد، چند سال پیش به علاقه‌مندی یک نقاش کاشانی که نقاشی وی را در قطع بزرگ کشیده و با خود به ورزشگاه برده بود، بی‌توجهی کرد. این در حالی بود که پیش از این علی دایی دیگر فوتبالیست ایرانی که تصویر او توسط این نقاش کشیده شده بود، از سوی علی دایی مورد تشویق قرار گرفت و حتی علی دایی هزینه‌های این نقاشی را مهدی رعیتی نقاش فیگوراتیو کاشانی پرداخت کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.