برای بیماری آمدم ولی بیماری را فراموش کردم

تمجید بیمار از خدمات بیمارستان آیت‌الله یثربیکاشان فردا – یک بیمار بستری در بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله  یثربی کاشان در پیامی، برخورد ارتباطی عاطفی شایسته کادر درمانی این بیمارستان را ستوده و نوشت که این مدل برخورد بیش از درمان بالینی به حال خوب وی کمک کرده‌است.

به گزارش کانال تلگرامی این بیمارستان، این بیمار نوشته: «مدتی هست که درگیر متاستاتیک (ستون فقرات) شده‌ام. بیمارستان‌های اصفهان مملو از بیمار بود و اولین نوبت درمان رادیوتراپی من به خرداد سال آینده موکول شده بود.

درد دیگر رمقی در بدنم نگذاشته بود نزد پزشک معالجم رفتم او برای درمان شهرهای زنجان، شهرکرد و کاشان را پیشنهاد داد. از مطب که بیرون آمدم رو به آسمان کردم و خدا را صدا زدم، هوای سرد دی‌ماه و بیماری مرا درمانده و مستاصل کرده بود در حال خودم بودم که ناگهان ضربه‌ای به بدنم خورد نگاهش کردم، یکی از بیمارانی بود که در بیمارستان با او آشنا شده بودم.

علت حال بد منو پرسید و من ماجرا را به او گفتم او گفت: من هم شرایط تو را داشتم و به پیشنهاد یکی از بیماران بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان را انتخاب کردم.

بلاخره همراه همسرم از اوایل بهمن به کاشان آمدیم، در اولین برخورد متوجه شدم این بیمارستان با بیمارستان‌های دیگر متفاوت است.

محوطه، رنگ‌آمیزی بخش رادیوتراپی، پرستاران و پرسنلی که در آن‌جا کار می‌کنند با بقیه بیمارستان‌ها متفاوت است،.

امروز 15 اسفند97 آخرین جلسه درمانم بود و بغض سنگینی گلوی مرا می‌فشارد، انگار از خانواده‌ام جدا می‌شوم، به پرسنل رادیوتراپی وابسته شدم.  من برای درمان آمدم ولی مهربانی و محبت پرسنل این بیمارستان کاری با من کرد که بیماری را فراموش کردم.

فتح‌اله کمالی (دبیر بازنشسته آموزش و پرورش)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.