صدور مجوز پنج پایگاه خبری و چهار نشریه مکتوب در کاشان

رسانه‌های کاشانکاشان فردا – رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از صدور مجوز پنج پایگاه خبری و چهار نشریه مکتوب در کاشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی این اداره میثم نمکی اعلام کرد: در سال جاری هفته‌نامه سراج به صاحب امتیازی مؤسسه فرهنگی هنری راه روشن کاشان و مدیرمسئولی سید محمد ساداتی‌نژاد، مجوز خود را برای فعالیت به عنوان روزنامه سراسری دریافت نموده است.

نمکی افزود: همچنین پایگاه خبری «اهل کاشانم» به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی جواد تقی‌زاده‌ونی، پایگاه خبری «عامر نیوز» به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی قاسم گندمی، پایگاه خبری «فجر کاشان» به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مرتضی شریف، پایگاه خبری «کاشان فردا» به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی محمدعلی خرمی مشکانی، پایگاه خبری «عصر فرش» به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی نیلوفر نیک‌طریق‌بحر نیز مجوز انتشار دریافت کردند.

وی اضافه کرد: علاوه بر موارد فوق فصلنامه «سن سن عقیق ماندگار» و ماهنامه «صبح روستا» به مدیرمسئولی و صاحب‎امتیازی حسن بابایی حسکویی و دو هفته‌نامه «وندای کاشان» به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی حسنیه صالحی در سال جاری مجوز خود را از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفتند.

وی تصریح کرد: با راه اندازی طرح «سامانه جامع رسانه ‌های کشور»، روند دریافت مجوز نشریه ‌ها الکترونیکی شده است و صاحبان نشریات و متقاضیان صدور نشریات باید توجه داشته باشند که برای اعمال هرگونه تغییر و یا درخواست جدید درباره نشریات یا پایگاه‌های خبری باید به سامانه مذکور به نشانی اینترنتیwww.e-rasaneh.ir مراجعه شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خاطر نشان کرد: با صدور مجوز این ۹ رسانه، تعداد رسانه های شهرستان کاشان به ۳۷ رسید که شامل ٢۷ نشریه (۱۷ نشریه عمومی و ۱۰ نشریه تخصصی) و ۱۰ پایگاه خبری است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.