صعود پیام زیدی و شهید رضایی به لیگ برتر فوتبال استان اصفهان

پیام زیدی و شهید رضایی سفیدشهر به لیگ برتر فوتبال استان صعود کردنکاشان فردا – تیم شهید رضایی سفیدشهر و پیام زیدی با هدایت مربیان مشکاتی خود، به لیگ برتر فوتبال استان اصفهان صعود کردند.

در این مسابقات تیم شهید رضایی سفید شهر با هدایت علی شکری مشکانی مقام قهرمانی لیگ ۱ بزرگ سالان استان را کسب کرد و تیم پیام زیدی با هدایت حمید کاظمیان مشکانی بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد.

لیگ دسته ۱ استان در محله اول در دو گروه ۶ تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار شد.

در این مرحله تیم‌ شهید رضایی به عنوان تیم اول گروه الف و تیم پیام زیدی کاشان به عنوان تیم اول گروه ب، به همراه تیم‌های آینده‌سازان لنجان و استقلال مبارکه مرحله دوم این مسابقات را به صورت رفت و برگشت برگزار کردند.

در این مرحله تیم شهید رضایی با ۱۲ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و دیگر نماینده کاشان نیز با ۱۱ امتیاز نائب‌قهرمان شد.

کاپ اخلاق این مسابقات هم به تیم شهید رضایی رسید.

محمد حسنی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهید رضایی سفیدشهر در گفت‌وگو با مشکات آنلاین «هماهنگی و علاقه بازی‌کنان به تیم» را مهمترین عامل موفقیت این باشگاه دانست و گفت: این تیم ریشه‌دار و قدیمی با سابقه‌ای بیش از ۵۰ سال است که با نام چهار شهید والامقام مزین‌شده و همین عاملی برای پیروزی در هر مسابقه است.

وی افزود: تلاش ۹ ماهه بازی‌کنان و کادر فنی موفق باشگاه که در فاصله دو سال دو قهرمانی و یک کاپ اخلاق را برای باشگاه به ارمغان آورده‌اند در کنار زحمات هیئت‌مدیره‌ای باشخصیت و هوادارانی پرشور و حمایت‌های خانواده شهید والامقام رضایی عاملی دیگر از این موفقیت است.

حسنی گفت حفظ جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به ورزش در مستطیل سبز برای سوق دادن آن‌ها به فعالیت‌های فرهنگی اصلی‌ترین هدف این باشگاه است.

مدیرعامل باشگاه شهید رضایی فوتبال را «بهترین وسیله» برای جذب جوانان و نوجوانان در سفیدشهر دانست و گفت بنا دارد از انرژی و پتانسیل جوانان و نوجوانان شهرش در این مسیر استفاده کند.

حسنی گفت «ما نماینده فوتبال سفیدشهری هستیم که مردمانش با فوتبال زندگی می‌کنند. دو تیم در لیگ دسته اول کاشان، یک تیم در لیگ برتر استان اصفهان، دو تیم در لیگ سوم کشور  و چند تیم نونهال و نوجوان و جوان در لیگ کاشان»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.