دعوت آتش‌نشانی به پویش «نه به چهارشنبه‌سوری‌ خطرناک»

پویش نه به چهارشنبه‌سوری خطرناککاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از پویش مردمی «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در این شهرستان خبر داد.

محمدمسعود چایچی گفت: ما آتش‌نشانان در سراسر کشور به برگزاری جشن و شادی مردم عزیز احترام می‌گذاریم و همیشه و در همه جا در خدمت مردم بوده‌ایم اما خواست تمامی آتش‌نشانان کشور این است که مردم یک چهارشنبه‌ آخرسال سنتی و ایمن را پشت سر گذاشته تا ان‌شاءالله به سلامت سر سفره هفت‌ سین در کنار خانواده خود عید نوروز را آغاز نمایند.

چایچی افزود: امیدواریم با برگزاری چهارشنبه‌سوری ایمن شاهد کاهش حوادث جانی و خسارات مالی در کشور و بویژه در شهر کاشان باشیم.

مدیرعامل سازمان گفت: از شهروندان درخواست داریم به احترام شهدای آتش‌نشان در سطح کشور همیار و همگام با آتش‌نشانان غیور و فداکار باشند.

وی با اشاره به توزیع پوسترها و بنرهای حاوی تصاویر و نکات ایمنی در خصوص چهارشنبه‌سوری در سطح شهر و مدارس از سوی سازمان اتش‌نشانی افزود: از همه فرهیختگان، دانشگاهیان، دانش‌آموزان، اصناف، ادارات دولتی و غیردولتی، نهادهای مردمی و همه مردم شریف و بزرگ‌وار کاشان می‌شود به حضور پررنگ در پویش نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک بپیوندند.

چایچی از اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی درخواست کرد جهت تشویق و ترغیب مردم برای پیوستن به این پویش در راستای کمک به این سازمان و همچنین در جهت کاهش حوادث احتمالی و فرهنگ‌سازی شهر ایمن و مشارکت شهروندان مشارکت فعال داشته باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.