جشنواره سروش نوروزی

جشنواره سروش نوروزی و تخم‌مرغ‌های رنگیکاشان فردا – مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان از جشنواره «سروش نوروزی» همراه با برنامه شاد در میدان فرهنگ و هنر کمال‌الملک برگزار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی این سازمان، محمدعلی پیراسته گفت: جشنواره سروش نوروزی که برای نخستین‌بار در کاشان برگزار می‌شود، در کنار برنامه‌های سال‌های پیش مانند جشنواره رنگ‌آمیزی تخم‌مرغ و چیدمان آن‌ها در میدان برگزار می‌شود.

پیراسته اضافه‌کرد: امسال همچون سال‌های گذشته و البته در سطحی گسترده‌تر جشنواره تخم مرغ های رنگی در 2 بخش هنرمندان و کودک و خانواده در میدان فرهنگ و هنر کمال الملک در روزهای 22 و 23 اسفند‌ماه برگزار، و تخم‌مرغ‌های کوچک سفالی و نمادهای هفت سین نیز توسط کودکان علاقه‌مند در کارگاه جنبی رنگ‌آمیزی می‌گردد.

وی تصریح کرد: امسال سازمان زیباسازی در آغاز طرح استقبال از بهار همزمان با این جشنواره، با همکاری اداره میراث فرهنگی اقدام به برگزاری مراسم آیینی سروش نوروزی نموده که در آن برنامه‌های مختلف آیینی سنتی منطقه فرهنگی کاشان اجرا می‌گردد.

به گفته وی این برنامه 24 اسفندماه از ساعت 16 با حضور مسئولین شهری و علاقه‌مندان از خانه تاریخی راهب شروع و در میدان کمال الملک ادامه می‌یابد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.