فولاد امیرکبیر به جمع ۵ شرکت سازمان دانشی برتر ایران راه یافت

جایزه بین‌المللی برای فولاد امیر کبیر کاشانکاشان فردا –  در هفتمین دوره جایزه جهانی سازمان دانشی برتر آسیا و با ارزیابی کارشناسان بین‌المللی جایزه جهانی MAKE، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، موفق به ورود به جمع ۵ شرکت «سازمان دانشی برتر کشور» شد و به جمع برندهای معتبر جهانی پیوست.

به گزارش می‌متالز، سعید سهراب‌پور، رییس بنیاد جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران در مکاتبه با عزیز قنواتی، مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان نوشت: دستیابی به این موفقیت ارزشمند در ابعاد بین‌المللی، نتیجه تلاش‌های بدنه مدیریت و کلیه کارکنان محترم آن مجموعه است.

سهراب‌پور در مکاتبه خود آورده است: جایزه جهانی MAKE در سال آتی با تاکید بیشتر بر نوآوری، برگزار خواهد شد. به همین لحاظ معتبرترین جایزه جهانی در حوزه دانش، نوآوری و خلاقیت و سرمایه‌های فکری در بین شرکت‌های چهار قاره جهان می‌باشد که در سه سطح ملی، قاره‌ای و جهانی برگزار می‌شود.

وی در پایان با تقدیر و تبریک این موفقیت آورده است: دانشگاه صنعتی شریف و دفتر بنیاد MAKE در ایران از شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در تهران تجلیل خواهد کرد.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در گروه فولاد مبارکه اصفهان، ماموریت تولید ورق گالوانیزه و سهم ۲۰ درصدی از تولید این محصول در کشور را دارد که در سال‌های جاری موفق به کسب عناوین ملی و بین‌المللی فراوانی در بخش‌های مختلف فرهنگی اجتماعی اقتصادی شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.