دانشگاه فردوسی مشهد قهرمان شد

دانشگاه فرودسی مشهد قهرمان بسکتبال سه‌نفره دانشجویان دختر کشورکاشان فردا – نخستین دوره رقابت‌های بسکتبال سه نفره دانشجویان دختر کشور در دانشگاه کاشان، با قهرمانی دانشگاه فردوسی مشهد به پایان رسید.

به گزارش کاشان آنلاین، در آیین پایانی این رقابت‌ها که عصر سه‌شنبه ۲۱ اسفند‌ماه برگزار شد، علاوه بر مربیان و ورزش‌کاران همه تیم‌های شرکت‌کننده، سرپرستان فنی و اجرایی مسابقات و کادر اجرایی رقابت‌ها، «میرمصطفی شجاعی» ملی‌پوش اسبق والیبال کاشان، نیز به عنوان میهمان حضور داشت، جوایز تیم‌های دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه الزهرا(س)، و دانشگاه شهید بهشتی بعنوان تیم‌های اول تا سوم به آن‌ها اهدا شد.

در آیین پایانی نخستین دوره رقابت‌های بسکتبال سه نفره دانشجویان دختر کشور، همچنین یاد فرزند مرحومِ دکتر آرزه‌گر، حاج سید حسین لاجوردی، و حاج محمد مؤتمن، از خیران نیکوکار در توسعه دانشگاه کاشان و یاد و خاطره مرحوم منصور پورحیدری نیز گرامی داشته شد.

از آن‌جا که این رقابت‌ها در رشته بسکتبال برگزار می‌شد، مقرر بود تا با حضور خانم فریده شجاعی همسر بسکتبالی و کاشانیِ شادروان پورحیدری بخش گرامی‌داشت یاد و خاطره مربی اسبق استقلال و تیم ملی برگزار شود که به علت برخی مشغله‌های ورزشی خانم شجاعی، این حضور میسر نشد، اما این غیبت دلیلی بر عدم تجلیل از یکی از مفاخر درگذشته‌ی تاریخ فوتبال ایران با رونمایی از تابلو فرش منقش به تصویر پورحیدری و در میان تشویق‌های پرشور حضار در سالن پویش دانشگاه کاشان نگردید.

تجلیل ار مرحوم منصور پورحیدری

حلاج‌باشی مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه کاشان، پیش از شروع این تجلیل‌ها، بزرگ‌داشت کسانی که توسعه و تعالی فیزیکی این مرکز آموزش عالی مدیون آن‌هاست را وظیفه دانست و افزود: زنده نگه داشتن نام نیک بزرگان نیک‌اندیش و خیران ارجمند به ویژه در حوزه ورزش آموزش عالی کاشان، نشانه ی قدرشناسی از گذشت زیبا و ماندگار آن‌ها از سرمایه‌های مادی خود به نفع توسعه علمی کشور است.

تجلیل از چند مربی و فعال در ورزش بسکتبال دانشجویان، اجرای نمایش زیبای حرکات ژیمناستیک توسطه سه تن از کوچولوهای پسر ژیمناست کاشان و رقابت مفرح پرتاب پنالتی توسط تعدادی از داوران این رقابت‌ها از دیگر بخش‌های آیین پایانی نخستین دوره رقابت‌های بسکتبال سه نفره دانشجویان دختر کشور در دانشگاه کاشان بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.