نباید شادی یک عده در آزار دیگران و آسیب به مبلمان شهری باشد

عباسعلی قپانی‌پورکاشان فردا _ عباسعلی قپانی‌پور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان از شهروندان خواست در شب چهارشنبه‌سوری از اقداماتی که باعث بر هم زدن نظم عمومی و آسیب به امکانت شهری می‌شود خودداری کنند.

قپانی‌پور در گفت‌وگو با مشکات آنلاین گفت: شادی حق مردم ماست؛ به‌ویژه در این ایام که اعیاد مذهبی با عید باستانی نوروز همزمان شده است، اما نباید شادی یک عده با آزار و اذیت دیگران و یا آسیب به مبلمان شهری همراه شود.

وی از جوانان و خانواده‌هایی که تصمیم دارند آیین چهارشنبه‌سوری را برگزار کنند خواست از فضای اطراف شهر استفاده کنند و از ایجاد آتش و یا استفاده از وسائل محترقه در معابر عمومی و مسکونی خودداری کنند.

قپانی‌پور گفت: ممکن است در مناطق مسکونی فردی بیمار باشد و این سروصداها برای او ضرر داشته باشد و همچنین استفاده از وسائل محترقه در فضای شهری می‌تواند باعث ایجاد خسارت به اموال مردم شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری در پاسخ به این پرسش که آیا مکانی را برای برپایی چهارشنبه‌سوری در نظر گرفته‌اید؟ گفت: ما مکانی را تعیین نکرده‌ایم اما تجربه نشان داده که مردم برای برپایی چنین جشن‌هایی از فضاهایی مانند پارک بام شهر استفاده می‌کنند و بر همین اساس نیروهای امدادی و آتش‌نشانی برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در این مناطق مستقر خواهند شد.

وی از جوانان خواست از مواد منفجره غیرمتعارف که می‌تواند باعث آسیب‌رساندن به دیگران و یا خود آن‌ها شود خودداری کنند.

قپانی‌پور با تاکید بر این‌که استفاده از این وسائل غیرمتعارف با آیین چهارشنبه‌سوری همخوانی ندارد و باعث اذیت دیگران می‌شود، گفت خوشبختانه سال گذشته مورد خاصی در کاشان گزارش نشد اما در صورت مشاهده چنین مواردی با فروشندگان و استفاده‌کنندگان از وسائل غیرمتعارف برخورد می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.