مسمومیت ۴ مسافر نوروزی با گاز منواکسید کربن

فرهاد بابایی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشانکاشان فردا – مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه پزشکی کاشان، از مسمومیت ۴ نفر از اعضای یک خانواده مسافر نوروزی بر اثر استنشاق گاز منو‌اکسید کربن خبر داد.

فرهاد بابایی گفت: این اتفاق ساعت ۹ صبح امروز شنبه ۳ فروردین‌ماه در یک چادر مسافرتی در مجتمع خزاق رخ‌داد که افراد حاضر در این چادر برای گرما از گاز پیک‌نیک استفاده کرده بودند.

بابایی تصریح کرد: با حضور به موقع نیروهای اورژانس، مصدومین که اصفهانی بودند، به بیمارستان بهشتی کاشان اعزام شدند و حال آنان مساعد گزارش می‌شود.

وی با اشاره به این‌که این دومین مورد از مسمومیت بر اثر گازگرفتگی مسافرین نوروزی در چادر در دو روز نخست سال است، از مسافرین محترم که در پارک‌ها و فضاهای باز از چادر برای استراحت استفاده می‌کنند درخواست کرد نسبت به استفاده از این‌گونه وسایل در فضای بسته و کوچک حساسیت بیشتری داشته باشند و توصیه‌های ایمنی را در این خصوص جدی بگیرند.

روز گذشته نیز یک خانواده دیگر در چادر از زغال نیم‌سوز برای گرماه استفاده کرده بودند که منجر به گازگرفتگی و انتقال آن‌ها به بیمارستان شده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.