باغ فین کاشان رکورد بازدیدکنندگان را شکست

رکورد بازدیدکننده در باغ فین کاشان شکسته شدکاشان فردا – مدیرکل اداره میراث فرهنگی استان اصفهان اعلام کرد: باغ فین کاشان با ۲۸ هزار و ۲۳۰ نفر بازدید‌کننده، پربازدیدترین جاذبه گردشگری استان در روز گذشته ثبت شد.

فریدون الهیاری دوشنبه ۵ فروردین‌ماه به ایمنا گفت: جمع اقامت در استان اصفهان از ۲۸ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین‌ماه ۹۸ ، یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۸۵۲ نفر بوده است و نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد رشد داشته است.

الهیاری ادامه داد: آمار بازدید از آثار تاریخی در استان اصفهان دو میلیون و ۲۵۵ هزار و ۱۷۰ نفر تا به الان بوده است که آمار بازدید نسبت به آمار ایام مشابه سال گذشته رشد ۳۸ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه افزایش آمار علل مختلفی از جمله جاری‌شدن زاینده‌رود در بستر خود داشته است گفت: امسال خروجی گردشگران به خارج از کشور کاهش پیدا کرده است و توجه به رشد ایران‌گردی و شرایط آب‌وهوایی نیز شرایط خوبی را برای حضور مسافران فراهم کرده است.

به گفته وی پس ازباغ فین کاشان با ۲۸ هزار و ۲۳۰ نفر بازدید‌کننده، چهل ستون اصفهان با ۱۷ هزار،‌ عمارت عالی‌قاپو با نزدیک به ۱۴ هزار و منارجنبان نیز با ۸ هزار و ۳۰۰ نفر نیز جزو پربازدیدترین مکان‌ها در روز یک‌شنبه ۴ فروردین‌ماه بوده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.