۳۸ هزار مراجعه به اورژانس‌های دانشگاه پزشکی کاشان

دکتر محمد حاجی‌جعفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا _ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:  از ۲5 اسفندماه  7 فروردین 98، بیش از  38 هزار بیمار به اورژانس‌های تحت پوشش این دانشگاه مراجعه و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه، دکتر محمد حاجی‌جعفری افزود: از این تعداد بیش از  ۳۵ هزار  بیمار به صورت سرپایی در اورژانس و حدود  2400 بیمار بستری شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

حاجی‌جعفزی اضافه‌کرد: از ا۲۴۰۰ بستری هم حدود 1700 نفر پس از دریافت خدمات اولیه درمان، از اورژانس ترخیص و مابقی به بخش‌های بستری منتقل شدند.

وی، با بیان این‌که در این مدت 231 مورد، عمل جراحی اورژانسی انجام‌شده، تصریح کرد: 53 بیمار نیز در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند.

حاجی‌جعفری، 18 احیاء قلبی ریوی، اعزام 20 بیمار به مراکز معین،  100 زایمان طبیعی، 140 زایمان به روش سزارین و ویزیت سرپایی تخصصی بیش از  2000 نفر در کلینیک های ویژه دانشگاه را با کمک  300  نفر  کادر پزشکی  و 1400 نفر کادر پرستاری  در 9 بیمارستان  و پنج درمانگاه شبانه‌روزی از دیگر فعالیت‌های این ایام عنوان کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.