خط محوری مشکلات اقتصادی «بیکاری» است

سید جواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با دانشجوکاشان فردا – نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: به نظرم مشکلات معیشتی یک مسئله ترکیبی و چندوجهی است که خط محوری آن بیکاری است.

سید جواد ساداتی‌نژاد به خبرگزاری دانشجو، در خصوص مهم‌ترین اولویت مجلس در سال 98 اظهار داشت: به نظرم اولویت مجلس در سال جدید باید حل مشکلات معیشتی، اشتغال‌زایی و حفظ اشتغال موجود باشد.

ساداتی‌نژاد با اشاره به معضل بیکاری و لزوم مبارزه با این پدیده اجتماعی، گفت: مبارزه با بیکاری یک جمله محوری است که به چندین عامل بستگی دارد. وقتی می‌گوییم حفظ اشتغال یعنی باید به تولید داخلی اهمیت دهیم و برای دولت یک نفر بیکار هم مهم باشد.

وی با بیان این‌که تعطیلی کارخانجات یکی از معضلات اقتصادی کشور است، تصریح کرد: دولت باید در سال98 بر بازار کنترل و مدیریت بیشتری اعمال کند، متاسفانه در حال حاضر وضعیت کمرشکن حوزه معیشت برای خانواده‌های کم‌درآمد به یک چالش اصلی تبدیل شده است اما دولت سر خود را زیر برف کرده و توجهی به این شرایط ندارد.

ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: دولت باید از طرق مختلف مانند توزیع سبد غذایی و یارانه برای کالاهای اساسی معیشت اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه را به صورت ویژه مورد حمایت قرار دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.