ادعای تجاوز و خودکشی نوجوان افغان در کاشان پیگیری می‌شود

حامد رضایی نوجوانی افغان که در کاشان خودکشی کردکاشان فردا – سفارت افغانستان در تهران می‌گوید به زودی هیئتی را برای بررسی خودکشی یک نوجوان مهاجر افغان به شهر کاشان اعزام می‌کند.

به گزارش خبر فوری؛ خانواده حامد رضایی، نوجوان ۱۲ ساله، می‌گویند او پیش از خودکشی در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ به دوستانش گفته بود که یک نفر به او “تجاوز” کرده است.

عبدالشکور رضایی، پدر حامد، مهاجر افغان در ایران که از ولایت(استان) سرپل افغانستان است، گفت که با گذشت یک ماه از این حادثه، هنوز سرنوشت پرونده و شکایت آن‌ها نامشخص است.

محمد هارون نجم‌پور، سرپرست سفارت افغانستان در تهران به خبرگزاری صدای افغان (آوا) گفته که با خانواده این نوجوان حرف زده و قرار است هیئتی از این سفارت برای پیگیری و بررسی این موضوع با مسئولان محلی، به کاشان برود.

پدر حامد به نقل از همکلاسی‌های او می‌گوید، او توسط فردی با موتورسیکلت‌ به زور به جایی برده شد و پس از بازگشت او به دوستانش گفته که آن فرد به او تجاوز جنسی کرده است.

وی می‌گوید: همکلاسی‌هایش می‌گویند که [وقتی حامد برمی‌گردد] گریه می‌کند، با دست‌هایش به سرش می‌زند [و می‌گوید] که بر من تجاوز شده و امشب خودم را می‌کشم.

هنگام شب خانواده‌اش که متوجه غیبت حامد می‌شوند، به دنبال وی می‌گردند و ساعت ۱۰ شب او را در زیرزمین خانه در حالت حلق‌آویز شده پیدا می‌کنند.

پدر حامد می‌گوید که پزشکی قانونی گفته نشانه‌های تجاوز جنسی مشاهده نشده است و نتیجه آزمایش‌های دیگر هنوز مشخص نیست. رضایی اما اضافه می‌کند که حتی اگر آن فرد به پسرش تجاوز نکرده باشد، او را تهدید، آزار و اذیت کرده که باعث شده دست به خودکشی بزند.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این رویداد در دست نیست و مسئولان تاکنون در این مورد اظهار نظری نکرده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.