حساب توییتر هلال احمر، وریفای شد و تیک‌آبی گرفت

حساب کاربری توییتر هلال‌احمر ایران وریفای شدکاشان فردا – در بحران‌های ناشی از حوادث طبیعی، یکی از ابزارهای مورد نیاز عصر معاصر، شبکه‌های اجتماعی است که به کمک آن بتوان اطلاعات مورد نیاز را در کم‌ترین زمان ممکن به مردم از یک‌طرف و آسیب‌دیدگان از طرف دیگر رساند.

در چنین آشفته‌بازرای کم نیستند آدم‌هایی که تلاش می‌کنند از همین ابزار مفید، سوء‌اسفتاده خود را داشته باشند.

حساب توییتری هلال احمر ایران در کوران حوادث مربوط به زلزله کرمانشاه آغاز به‌کار کرد، اما مسئله‌ای که باعث می‌شد اطلاعات و آگاهی‌رسانی‌های این حساب مورد تردید قرار بگیرد، وریفای نبودن این حساب کاربری بود.

امروز بالاخره این حساب کاربری وریفای شد و تیک آبی تایید، در کنار نام کاربری آن ثبت شد. حساب کاربری هلال احمر ایران امروز با انتشار توییتی تاییدشدن حساب خود در شبکه اجتماعی توییتر را اعلام کرد.

وریفای به معنی تاییدشدن صاحب یک حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی است که صاحب حساب در فرایندی مدارکی دال بر تایید هویت رسمی خود به این شبکه‌ها ارائه می‌کند و مدیران شبکه پس از بررسی مدارک هویت صاحب حساب را تایید و به‌اصطلاح وریفای می‌کنند و به نشانه این تایید، یک تیک آبی‌رنگ در کنار نام کاربر در صفحه او ثبت می‌شود.

اگرچه این تیک‌های آبی در شبکه‌های اجتماعی به معنای تایید صددرصد محتوای یک‌ حساب کاربری نیست، اما دست‌کم تایید می‌کند که این حساب متعلق به صاحب نام هست و کس دیگری این حساب را به نام این صاحب حساب نساخته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.