صدای صلح از کاشان به گوش می‌رسد

آهنگ صلح با ترانه‌ای از زهرا رسول‌زاده و با صدای مهران مبینیکاشان فردا _ آهنگ «صلح» با صدای مهران مبینی و با ترانه‌ای از زهرا رسول‌زاده، با تنظیم مهران سراجیان در فضای مجازی و سایت‌های موسیقی منتشرشد.

مهران مبینی خواننده کاشانی این آهنگ پاپ، که بیش از دو دهه فعالیت در زمینه آواز و رهبری گروه‌های کرال کاشان و همچنین همراهی هنرهای نمایشی و موسیقایی را در کارنامه دارد، ارائه‌ی این اثر را شروعی برای توجه هنرمندان به موضوع صلح عنوان کرد.

زهرا رسول‌زاده شاعر کاشانی این ترانه،  ساخت ملودی و تنظیم و به نتیجه رسیدن اثر را حاصل  یک کار تیمی سه ماهه دانست. و تصریح کرد: به مقوله صلح به عنوان گم‌شده دوران معاصر در این اثر به شکل و یژه و برجسته پرداخته سده است.

مدیر مسئول انجمن ادبی فروغ کاشان اظهار امیدواری کرد که بتوان در ادامه مسیر سلسله آهنگ‌های صلح را به مخاطبان موسیقی، فرهنگ و هنر عرضه کرد.

مهران سراجیان از نوازندگان مشهور فلوت نیز علاوه بر حضور موسیقیایی در این آهنگ، آهنگ‌سازی و تنظیم کار را به عهده داشته است.

صلح نخستین اثر مهران مبینی خواننده کاشانی در سال جدید، رایگان در فضای مجازی و اینترنتی منتشرشده و از اینجا قابل دانلود است.

متن ترانه آهنگ صلح:

یه روز میاد که هیچ کسی، غم تو چشاش نمی‌شینه
داغ سیاهی شبو، ستاره‌ای نمی‌بینه

یه روز میاد که آدما، همه با هم برابرن
دشمنی رو نمی‌شناسن، دوستایی که برادرن

روزی میاد که هیچ لبی، مزه خون نمی‌چشه
هیچ کودکی تو دفترش، نقش تفنگ نمی‌کشه

دنیا پرِ شادی و صلح، مهربونی رسمشونه
غصه و غم گمشده، و عشق و خوشی سهمشونه

یه روز میاد که آسمون، عاشق باریدن باشه
طعم لبای آدما، شیرین بوسیدن باشه

یه روز میاد که تا خدا، فاصله‌ای نمی‌مونه
گلوی هر پرنده‌ای، شعر رهایی می‌خونه

داغ دلی به سینه هیچ مادری نمی‌شینه
رو تن هیچ درختی هم زخم تبر نمی‌شینه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.