یه خودبرندگی و خوددوزندگی تو نوشته‌هاشون هست که نگو

کاشان فردا _ یه خودبریدندگی و خوددوزندگی و خودخندیدندگی تو نوشته هاشون هست که نگو!!

هنوز نه به دار است و نه به بار، طرحی ارائه‌شده به مجلس برای تشکیل یک استان، اما چند ماهی است چنان هیاهویی به راه انداخته‌اند که نگو و نپرس. آن‌قدر همین نیمچه طرح ارائه‌شده به مجلس را در گوش خلق‌الله می‌کنند که گویی کار تمام شده و اصطلاحأ (استان جدید واس ماس)، که اگر بابت این کارِ نه به بار و نه به دار، کاپ قهرمانی بهشان ندهی، منفور دو عالمی!

دوستان اکنون در آن کانال اقماری و حیاط خلوت، داستان را از دو سو هدایت می‌کنند. یکی ریزدیدن! برخی شهرهای کوچک استان، و دیگری توهین و تخریب و تخطئه ی تعدادی فعال رسانه‌یی و روزنامه‌نگارِ کاشانی که مدت‌هاست از این همه (خودگویی و خودخندی ) عوامل دفتر نماینده محترم در شگفت‌اند. شگقت‌زده از این همه موج‌سواری بر بال رسانه‌های مجازی با شعار (هر که با ما نیست، بر ماست !!)

اگر قدری هوشمندی می‌داشتند، این قدم مثبت را از همین حالا بر سر هر کوی جار نمی‌زدند و در بوق نمی‌کردند تا از در و دیوار استان، مخالفِ طرح بر سرشان ببارد. همه چیز را که نمی شود همان اول کار در بوق و کرنا کرد آقای جواد ساداتی‌نژاد! می‌شود ؟!!

در نتیجه، ثمره‌ی نداشتن چهار تا مشاور درست و درمان – و نه مجیزگو – در دفتر آقای نماینده و پمپاژ صبح تا شبِ عبارت (استان جدید) می شود اعتراض نماینده شهری کوچک در استان و واکنش او که اگر قرار است استانی اضافه شود، ما باید بشویم مرکز استان!!

منیرسادات رضوی
کانال کاشان آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.