هزینه اعیاد شعبانیه هیئت سجادیه سفیدشهر صرف سیل‌زدگان

محسنیان رئیس هیئت و موکب سجادیه سفیدشهرکاشان فردا _ یک هیئت مذهبی در سفیدشهر در اقدامی تحسین برانگیز، ضمن اختصاص هزینه جشن‌های اعیاد شعبانیه هیئت به سیل‌زدگان لرستان، با برپایی موکب، روزانه از ۵ هزار نفر در مناطق سیل‌زده پذیرایی می‌کند.

مسئول هیئت سجادیه سفیدشهر به شبستان گفت: امسال با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و به منظور همدردی با آلام سیل‌زدگان، با تصمیم هیئت‌امنا، بزرگ‌ترین جشن این هیئت حذف و مقررشد هزینه‌های برگزاری آن به سیل‌زدگان استان لرستان اختصاص یابد.

حسین محسنیان خاطرنشان کرد: موکب سجادیه سفیدشهر وابسته به این هیئت هم بنا بر اعلام نیاز ستاد بازسازی عتبات عالیات، به منظور برپایی مواکب خدمت‌رسان به مردم سیل‌زده استان‌های لرستان، کرمانشاه و شهرهای خرم‌آباد و پل‌دختر، از 23 فروردین به مدت 10 روز با حضور در مناطق سیل‌زده استان لرستان، اقدام به برپایی موکب در این مناطق خواهد کرد.

مسئول موکب سجادیه سفیدشهر، ظرفیت اسکان سیل‌زدگان در این موکب را ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: این موکب پذیرایی از سیل‌زدگان را با روزانه ۵ هزار وعده غذای سرد و گرم در سه وعده صبحانه، ناهار و شام در مناطق سیل‌زده بر عهده خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.