توئیتر اجازه فالوکردن بیش از ۴۰۰ نفر را در روز نمی‌دهد

حساب‌های جعلی توییترکاشان فردا – شبکه اجتماعی توئیتر به تازگی محدودیتی برای کاربران خود ایجاد کرده که بر اساس آن اجازه فالو یا دنبال‌کردن بیش از ۴۰۰ حساب کاربری در روز را ندارند. این محدویت برای جلوگیری از برخی سوء‌استفاده‌ها از امکانات این شبکه ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد توئیتر تلاش بیشتری برای مقابله با انتشار اخبار کذب و دروغین، حساب‌های کاربری تقلبی و فعالیت‌های مشکوک می‌کند تا حسن‌ نیت خود را به نهادهای نظارتی و دولتی اثبات، و محیط سالم‌تری برای کاربران خود فراهم کنند.

در تازه‌ترین این موارد، توئیتر اعلام کرده است کاربران از این پس دیگر قادر نخواهند بود بیش از ۴۰۰ نفر یا حساب کاربری در این شبکه اجتماعی را به صورت روزانه فالو (follow) یا دنبال کنند.

کاربران توئیتر برای سالیان سال از یک استراتژی در پلتفرم این شبکه اجتماعی استفاده می‌کردند که بعد از فالوکردن تعداد زیادی حساب‌ کاربری ناشناس که خیلی اوقات عدد آن به بالغ بر یک هزار اکانت هم می‌رسید، آن‌ها را آنفالو (unfollow) کرده و بدین ترتیب موجب رشد و معروف‌ترشدن خود می‌شدند.

حالا به نظر می‌رسد که توئیتر مچ این دسته از کاربران متقلب و فریب‌کار را که الگوریتم‌های این شبکه اجتماعی را دور‌ می‌زدند، گرفته و قصد دارد دیگر به آن‌ها اجازه چنین کاری را ندهد.

به همین سبب توئیتر در تازه‌ترین اقدام خود سعی کرده که از چنین کاری جلوگیری به عمل بیاورد و دیگر اجازه فالو و دنبال کردن بیش از ۴۰۰ نفر و اکانت در روز را به کاربرانش نخواهد داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.