آیین تکریم و معارفه شهردار کامو و چوگان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه شهردار کامو و چوگانکاشان فردا – آیین تکریم و معارفه شهردار کامو و چوگان، پیش‌ازظهر سه‌شنبه مورخ ۲۰ فروردین ماه با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کاشان، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان در سخنانی در این آیین تاکید کرد: حفظ بافت مسکونی موجود و طبیعت بکر شهر کامو و چوگان به عنوان جاذبه‌های اصلی این شهر، می‌بایست از اولویت‌های مدیریت شهری باشد.

علی‌اصغر ذاکری افزود: با برنامه‌ریزی و تعامل با مردم می‌توان از توان و پتانسیل اکوتوریسم برای توسعه شهر و رفاه بیشتر شهروندان استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان نیز در ادامه به سابقه بیش از دو دهه اجرای قوانین شهری در کامو و چوگان اشاره کرد و گفت: این شهر از نظر زیست محیطی، طبیعت بکر و حتی رعایت ضوابط شهرسازی در بین شهرهای شهرستان کاشان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

در این آیین که با حضور بخشداران، شهرداران و جمعی از اعضای شوراها، رئیسان ادارات و مسئولین محلی برگزار شد، از زحمات پنج ساله بابائیان شهردار سابق تقدیر، و  احمدرضا طحانی به عنوان شهردار جدید کامو و چوگان معرفی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظرات
  1. شهروند می گوید

    در آیین معارفه شهردار کامووچوگان دوتن از اعضای شورای شهر که بالاترین رای مردم را داشتند حضور نداشتند، اشاره بفرمایید 🙏

  2. شهروند می گوید

    ماشالله ابوترابی رئیس شورای اسلامی کامووچوگان که نفرسوم شورا با رای مردمی است بدون مشورت با دیگر اعضا و با اختلاف سه به دو در شورای شهر از دوتن از اعضای شورا برای مگجلیه معارفه دعوت نکرده است 😐😂😂

  3. شهروند می گوید

    ماشالله ابوترابی رئیس شورای اسلامی کامووچوگان که نفرسوم شورا با رای مردمی است بدون مشورت با دیگر اعضا و با اختلاف سه به دو در شورای شهر از دوتن از اعضای شورا برای جلسه معارفه دعوت نکرده است 😐😂😂 وی همچنین از اهالی هم دعوت نکرده است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.