دیدار فرماندار کاشان با ۳ جانباز ۷۰ درصد در کاشان

دیدار فرماندار کاشان با جانباز بالای ۷۰ درصد در روز جانبازکاشان فردا – فرماندار کاشان به مناسبت روز جانباز، با جانبازان ۷۰ درصد، آقایان محمد شعبانیان، مهدی عباسی‌مقدم و محمدصالح نیکوصفت‌بوجار دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ این دیدارها به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز صورت گرفت و علی‌اکبرمرتضایی، دیدار با جانبازان و ایثارگران را سعادتی بزرگ دانست و گفت: جانبازان، شهیدان زنده و اسوه های‌صبر و استقامت هستند.

مرتضایی ضمن محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه گفت: تشدید تحریم‌ها و چنین رفتارهای خارج از عرف بین‌الملل حاکی از ناکامی‌های مکرر و استیصال دولت آمریکا و همپیمانانش در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم ارتقا سطح خدمات حوزه سلامت، ویژه جانبازان افزود: لذا لازم است دستگاهای اجرایی که مسئولیت مستقیم در این حوزه دارند برنامه‌های‌ پایش سلامت را به صورت مستمر و با پیگیری مداوم دنبال نمایند.

فرماندار کاشان در پایان ضمن تقدیر از مجاهدت‌های این پیش‌کسوتان عرصه جهاد و شهادت خواستار برنامه‌ریزی و اقدام برای برگزاری نشست‌های فصلی با جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.