آلبوغبیش به تمرینات تیم ذوالفقار برگشت

رضا آلبوغبیش در تیم ذوالفقار کاشان ماندنی شدکاشان فردا – در نشست هیئت مدیره باشگاه ذوالفقار کاشان استعفای رضا آلبوغبیش سرمربی این تیم پذیرفته نشد.

به گزارش پورتال خبری کاشان جواد قربان‌پور مدیرعامل باشگاه ذوالفقار کاشان گفت: این تیم در مرحله نخست مسابقات بدون شکست به مرحله نهایی صعود کرد و در این مرحله نیز توانسته جزء شانس‌های نخست صعود باشد.

قربان‌پور افزود: رسیدن به این جایگاه را مدیون درآیت و دانش کادر فنی که در راس آن آقای آلبوغبیش و همت و غیرت بازیکنان و حمایت هواداران و حمایت‌های بی دریغ هیئت فوتبال شهرستان علی‌الخصوص آقایان خیمه‌کبود و زنجبر هستیم.

قربانپور يادآور شد: در حال حاضر ذوالفقار در بین 5 تیم نماینده استان اصفهان که در مرحله نهایی لیگ سه کشور حضور دارند، بهترین عملکرد و بیشترین شانس صعود را دارد و بی‌شک صعود ذوالفقار به لیگ دسته دو به رشد و توسعه فوتبال استان اصفهان به ویژه شهرستان کاشان کمک شایانی خواهد کرد.

به گفته وي، هیئت مدیره ذوالفقار تا پایان مسابقات از آقای آلبوغبیش حمایت خواهد کرد و هر آن‌چه در توان داریم را برای موفقیت تیم به کار خواهیم بست.

مدير عامل باشگاذه ذوالفقار كاشان از مدیران و مسولان استان اصفهان و شهرستان کاشان خواست در این چند هفته پایانی از تیم ذوالفقار حمایت کنند تا صعود به لیگ دو محقق شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.