گشایش خیریه چشم پزشکی امام رضا(ع) در آران و بیدگل

چشم‌پزشکی امام رضا در آران و بیدگلکاشان فردا – مدیر شورایاری و مدیریت محله عباس‌آباد آران و بیدگل گفت: مرکز خیریه چشم‌پزشکی امام رضا (ع) به عنوان نخستین پروژه فراگیر و نوزدهمین پروژه این شورایاری همزمان با ولادت امام زمان (عج) گشایش می‌یابد.

نعمت‌الله قبایی به شبستان اعلام کرد: با همیاری خیّر سلامت مهندس «دریاب»، مدیرعامل شرکت تمدن کاشان یک دستگاه «اسلیت لمپ» برای تحقق این امر خریداری و به این مرکز اهدا شده است.

قبایی افزود: با راه‌اندازی این مرکز، در طول سال مردم شهرستان آران و بیدگل از خدمات چشم‌پزشکی دکتر «احمد عظیم‌زاده آرانی» فوق‌تخصص قرنیه و متخصصین چشم پزشکی بهره‌مند خواهند شد. دکتر عظیم زاده علیرغم فشردگی و حجم کار در تهران، چندین سال است بدون چشمداشت مالی و به صورت رایگان به ویزیت بیماران در شهر می‌پردازد و با هماهنگی، ویزیت بیماران در این مرکز انجام خواهد شد.

مدیر شورایاری محله عباس‌آباد تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا با کسب مجوزهای مربوطه این مرکز خدمات پزشکی در پایگاه سلامت امام رضا (ع) استقرار یابد.

محله عباس‌آباد آران و بیدگل به عنوان نخستین و تنها محله‌ای است که پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل کلید زده است.

قرار است طی پروژه «عباس‌آباد ۱۴۰۶» در طی ۱۰ سال بیش از ۲۵۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، سلامت و مبلمان شهری از طریق شورایاری و مشارکت مردم در این در محله اجرا شود و پروژه مرکز خدمات چشم پزشکی، نوزدهمین پروژه طرح عباس‌آباد ۱۴۰۶است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.