اجرای طرح نظرسنجی از گردشگران نوروزی کاشان

طرح نظرسنجی از گردشگران نوروزی کاشانکاشان فردا – معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی شهرداری کاشان از اجرای طرح نظرسنجی از گردشگران نوروزی برای دومین سال متوالی از سوی مدیریت پژوهش‌های فناوری آن معاونت خبر داد.

سید مرتضی حسینی گفت: این نظرسنجی با هماهنگی اداره میراث فرهنگی کاشان و به منظور همسوسازی فعالیت‌های دو ارگان و هم‌افزایی امکانات، با هدف افزایش رضایت منجر به ماندگاری بیشتر گردشگران نوروزی صورت گرفت.

به گفته وی؛ شناسایی نقاط قوت و ضعف شهر کاشان، و بررسی کیفیت خدمات محل اقامت، و چرایی انتخاب آن‌ها از سفر به شهر کاشان از اهداف این نظرسنجی بوده‌است.

حسینی با بیان این‌که آگاهی از انتظارات، نیازها و میزان رضایت گردشگران از سفر به شهر مقصد، یکی از مهم‌ترین عوامل موثر برای ارتقای کیفیت خدمات است تاکید کرد: یکی از فاکتورهای اصلی و مهم نوع کیفیت خدمات و اقامت‌گاه‌ها برای جذب گردشگران است که هم موجب افزایش خدمات شده و هم باعث ایجاد اشتغال برای مردم آن شهر می‌شود.

وی تصریح کرد: دو فاکتور اساسی جهت ماندگاری گردشگر؛ رضایت و وفاداری گردشگر است، و کم‌کردن فاصله نارضایتی و رضایت گردشگر از تجربیات قبل و بعد از سفر می‌تواند ماندگاری گردشگر را افزایش دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.