ذوالفقار، ستاره‌سرخ و شهدای دهنو نتیجه را به حریف واگذار کردند

لیگ دست سوم فوتبال کشورکاشان فردا – در هفته شانزدهم مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سه فوتبال کشور، هر سه تیم نماینده کاشان و آران و بیدگل حاضر در این لیگ نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند.

به گزارش کانال لیگ سه، عصر امروز شنبه ۳۱ فروردین‌ماه، در ورزشگاه امیر کبیر نوش‌آباد، تیم شهدای دهنو آران و بیدگل، میزبان میلاد مهر تهران بود که این بازی در با نتیجه یک بر صفر به سود مهمان به پایان رسید.

بیستر بخوانیم:
+ شهدای دهنو نتیجه را به میلادمهر تهران واگذر کرد

در همین چهارچوب و از گروه دوم این‌رقابت‌ها ذوالفقار کاشان در ورزشگاه رفاه کارگران کاشان میزبان ملی حفاری اهواز بود که در پایان بازی را با نتیجه ۲ بر یک به مهمان خود واگذار کرد.

در همین گروه ستاره سرخ کاشان در ورزشگاه آبرسانی تهران، به دیدار نفت ایرانیان رفت که این بازی هم با نتیجه  ۲ بر یک به سود نفت ایرانیان تمام شد.

در شرایطی که دو هفته به پایان این رقابت‌های باقی‌مانده، با این نتایج شرایط برای صعود نمایندگان کاشان و آران و بیدگل در این لیگ کمی سخت شد.

در هفته هفدهم این رقابت‌ها، شنبه ۷ اردیبهشت‌ماه؛ ذوالفقار در ورزشگاه ۷ تیر چالوس به دیدار هیرکانی چالوس می‌رود، ستاره سرخ در ورزشگاه شهید کوچکی سفیدشهر میزبان استقلال شوش است و شهدای دهنو در ورزشگاه شهدای سیبلی آستارا با شهرداری آستارا رقابت خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.