رونمایی از «بگذار در خیالت غرق شوم» و مرحمی بر زخم اتیسم

رونمایی از کتاب ببگذار در خیالت غرق شوم اثر بهنام اعتمادی‌آذرکاشان فردا – عصر شنبه ۳۱ فروردین‌ماه در آیینی به میزبانی هتل‌سرای عامری‌های کاشان، سومین مجموعه شعر بهنام اعتمادی با عنوان «بگذار در خیالت غرق شوم» با حضور شماری از اهالی فرهنگ، رئیس فرهنگ و ارشاد و رئیس شورای شهر کاشان رونمایی شد.

به گزارش کاشان آنلاین، در این آیین که علی قلمسیاه عکاس نامی ایران نیز در آن حضور داشتند، اعتمادی شاعر مجموعه «بگذار در خیالت غرق شوم» در خصوص رونمایی از تازه‌ترین دفتر شعر خود در کاشان گفت: این کتاب پیش از این در آکادمی هنرهای معاصر تهران رونمایی شده و امروز آیین رونمایی این دفتر، برای مخاطبان کاشانی از سوی انتشارات ادبستان برگزار می‌شود.

او فزود: این اثر هم مانند دو دفتر ابتدایی حال و هوایی عاشقانه دارد که البته سعی شده نسبت به «بهانه‌ها» و «عاشقانه‌ها» بی‌تکلف‌تر و ملموس‌تر، عشق مجازی، عشق حقیقی و صدای طبیعت در آن به تصویر کشیده شود.

خالق این سه‌گانه عاشقانه، همچنین ترجمه «هم‌اکنون عاشقانه‌ها» به زبان‌های خارجی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در وهله نخست این کتاب به زبان انگلیسی برگردان شده که با توجه به گونه اثر و لحن آن می‌تواند برای دانشجویان ادبیات زبان‌های خارجی مفید باشد.

اعتمادی، همچنین با اشاره به انتشار کتاب صوتی این دفتر شعر تصریح کرد: این کتاب صوتی شامل تعدادی از اشعار کتاب است که مخاطبان می‌توانند آن را با صدای مهران دولتخواه، هادی رئیسی، فرزانه فایزی و مریم روحانی بر روی خود کتاب بشنوند و زمزمه کنند.

سفیر کودکان اوتیسم، با بیان اینکه عواید حاصل از فروش این دفتر شعر، به کودکان دچار اختلال اوتیسم می‌رسد، آن را در استمرار فعالیت‌های دیگر خود در این زمینه نظیر برپایی نمایشگاه عکس «از نگاهم بخوان» دانست.
«بگذار در خیالت غرق شوم» شامل 45 شعر در 64 صفحه به همت انتشارات ادبستان در سال 98 منتشر شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.