آغاز فرایند احداث پیست سوارکاری کاشان

احدث پیست سوارکاری در کاشانکاشان فردا  – رئیس هیئت سوارکاری کاشان گفت: بعد از انجام مراحل اداری واگذاری زمین از سوی ادارات ورزش و جوانان و راه و شهرسازی، فرایند ساخت و تجهیز مجموعه سوارکاری کاشان انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا مرتضی والی‌زاده در آیین آغاز فرایند احداث پیست سرعت مجموعه سوارکاری کاشان با اشاره به وجود یک هزار سوارکار در کاشان و وجود تنها یک باشگاه رسمی در این شهر اظهار کرد: تلاش شد برای سامان‌دهی سوارکارانی که به صورت غیرمتمرکز و در باغات فعالیت می‌کنند، با همکاری مسئولان پیست سوارکاری کاشان را به بهره‌برداری برسانیم تا علاقه‌مندان به این رشته ورزشی بتوانند از آن استفاده کنند.

وی گفت: طرح اولیه در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار در بلوار شهدا مقابل مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو به رؤسای فدراسیون سوارکاری کشور و هیات سوارکاری استان اصفهان ارائه و مورد تصویب قرار گرفت و بعد از انجام مراحل اداری واگذاری زمین از سوی ادارات ورزش و جوانان و راه و شهرسازی، عملیات ساخت و تجهیز مجموعه سوارکاری کاشان انجام می‌شود.

والی‌زاده اعلام کرد: در حال حاضر فرایند ساخت پیست سرعت مجموعه سوارکاری کاشان به صورت موقت به طول هزار متر و شعاع چرخش ۹۰ متر برای استفاده سوارکاران آغاز شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.