چهره نوروزکاشان عیدانه بود

نصب اِلِمان‌های نورزی در شهر کاشان از سوی سازمان زیباسازیکاشان فردا – مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان گفت: امسال سازمان زیباسازی بعنوان مسئول کمیته آماده‌سازی فضای شهری کمیته خدمات سفر شهرداری کاشان انتخاب و با تشکیل جلسه با مناطق و سازمان‌های مرتبط نسبت به آماده سازی فضای شهر جهت استقبال از بهار و استقبال از گردشگران نوروزی اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی این سازمان، محمدعلی پیراسته اعلام کرد:‌که در نخستین گام در این مسیر، 22 و 23 اسفندماه، جشنواره رنگ‌آمیزی تخم‌مرغ‌های سفره هفت سین در دو بخش هنرمندان و کودکان با بیش از 75 تخم‌مرغ در میدان فرهنگ و هنر کمال الملک برگزار شد.

وی افزود: امسال برای نخستین‌بار آیین سروش نوروزی با همکاری اداره میراث فرهنگی کاشان که همراه با آیین‌های سنتی مردمان منطقه فرهنگی کاشان از جمله رقص اسب چوبی حسین‌آباد و عروسی اسفندی برزک و نمایش سیاه‌بازی بود اجرا شد و با استقبال همشهریان در یک هفته مانده به نوروز حال و هوای بهاری در شهر جاری شد.

پیراسته اضافه کرد: نورپردازی و نورآرایی با بیش از 15 هزار مترطول ریسه لامپ و نصب بیش از 50 اِلِمان نوری از سوی سازمان و مناطق پنج‌گانه از اقدامات مهم دیگر طرح استقبال از بهار بود.

رئیس کمیته آماده‌سازی فضای شهری کمیته خدمات سفر کاشان؛ 160 هزارمتر طول رنگ‌آمیزی جداول توسط مناطق پنج‌گانه، به‌سازی ورودی‌های شهر، نصب اِلِمان‌های هفت‌سین و اِلِمان‌های نوروزی در سطح شهر را از دیگر اقدامات صورت گرفته سازمان در این ایام اعلام کرد.

وی گفت: همچنین 200مترمربع از فضای تبلیغاتی سطح شهر به موضوع تبریک سال نو و آغاز بهار 98 با برند لبخند اختصاص یافت و 100 پرچم نوروزی، نصب المان شخصیت‌های کارتونی و تعویض تابلوهای میادین و معابر از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط سازمان بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.