«حمید حاجیان» وکیل سابق «حسین هدایتی» به قتل رسید

حمید حاجیان وکیل پایه یک دادگستری در تهران به قتل رسیدکاشان فردا – محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه اعلام کرد که حمید حاجیان وکیل پایه یک دادگستری چهارشنبه‌شب به ضرب گلوله در خیابان کامرانیه تهران به قتل رسیده است.

شهریاری به خبرگزاری فارس گفته است: «برخی از افراد و همکاران وی مدعی شدند که حاجیان در یک‌سری پرونده مفاسد اقتصادی وکیل بوده است اما این موضوع هنوز به اثبات نرسیده است و صحت و سقم آن مشخص نیست.»

وی همچنین افزوده است که علت و انگیزه مهاجم یا مهاجمان هنوز مشخص نیست و دستورات لازم برای شناسایی مهاجم یا مهاجمان صادر شده است.

بیتشر بخوانیم:
+
بهمن کشاورز درگذشت

حسین هدایتی از بدهکاران بانک سرمایه در جریان دادگاه این بانک گفته بود: «به سراغ حمید حاجیان که یک وکیل با نفوذ است و ۵۰ میلیارد تومان پول بنده را خورده و برده است بروید. حاجیان به من گفت اگر اسمش را در دادگاه ببرم از من شکایت می‌کند.»

با این حال سیامک مدیرخراسانی وکیل حسین هدایتی به خبرگزاری فارس گفته است که قتل حاجیان هیچ ارتباطی به پرونده حسین هدایتی ندارد.

از حمید حاجیان به‌عنوان وکیل سابق حسین هدایتی نام برده می‌شود.

رکنا، که اخبار حوادث و جنایی را پوشش می‌دهد، گزارش کرده که بنا به تحقیق ماموران پلیس دوربین‌های مداربسته داخل پارکینگ خراب بوده و صحنه قتل حمید حاجیان ثبت نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.