حمله به خودرو علیرضا افتخاری در جاده ساوه

علیرضا افتخاری در آغوش محمود احمدی‌نژادکاشان فردا – عده‌ای ناشناس به خودرو حامل علیرضا افتخاری خواننده کشورمان حمله کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش ایرنا خودرو شخصی علیرضا افتخاری در منطقه روستای آراسنج سفلی در نزدیکی ساوه مورد حمله عده‌ای ناشناس قرار گرفت. در این حمله که به تخریب خودرو این خواننده منجر شد، این هنرمند نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از ناحیه چشم و صورت آسیب دید.

افتخاری در گفت‌و گو با ایرنا، ضمن اعلام این خبر گفت: چرا باید در کشور شاهد چنین اتفاقاتی باشیم و افراد غیربومی و غریب در مناطق روستایی و دورافتاده مورد حمله و ضرب شتم گروهی قرار بگیرند؟

وی افزود: قبلا نیز شاهد چنین برخوردهایی در دیگر نقاط بوده‌ام و چنین برخوردهایی را بی‌ربط به دوران ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد و حضور من در مراسم ایشان نمی‌دانم. اما جدای از همه این موارد بیشتر از خودم برای رواج چنین فرهنگ خشونت باری در جامعه متاسفم.

وی در ادامه این گفت‌وگو از امام جمعه منطقه آراسنج سفلی خواست تا نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و حمله کنندگان را نصیحت کند.

علیرضا افتخاری در آغوش محمود احمدی‌نژاد1علیرضا افتخاری که زمانی خواننده کم‌رقیب کشور در عرصه تولید اثر و حضور در برنامه‌های صداوسیما بود، ــ مهمان ثابت برنامه هفتگی با کاروان شعر و موسیقی ــ در دولت دهم، در آیینی رسمی اجرای برنامه داشت که در میانه‌های برنامه محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور وارد سالن شد و افتخاری را در آغوش کشید.

این اتفاق با واکنش منفی جامعه هنری موسیقی ایران همراه شد و به دنبال آن افتخاری سکوت و انزوا پیشه کرد. اما بعدا از مدتی اعلام کرد که بارها مورد توهین قرار گرفته و حتی برای اطرافیانش هم محدودیت‌هایی ایجاد شده است. ضمن این‌که اعلام کرده بود در داستان در آغوش کشیدن احمدی‌نژاد در مقابل عمل انجام‌شده قرارگرفته و اصلا از حضور وی در برنامه خبر نداشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.