نخستین نشست شورای آموزش و پرورش کاشان در ۹۸ برگزار شد

نخستین نشست شورای آموزش و پرورش کاشان در سال ۹۸کاشان فردا – نخستین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان درسال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کاشان؛ نخستین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان به ریاست فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

علی‌اکبری مرتضایی فرماندار کاشان در این نشست در خصوص توسعه امکانات ورزشی برای دانش‌آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی، و برنامه‌ریزی برای استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی در مدارس تاکید کرد.

مرتضایی گفت: ایجاد نشاط در محیط‌های دانش‌آموزی با افزایش بهره‌وری علمی و بروز خلاقیت رابطه مستقیم دارد.

وی با تاکید بر ارائه برنامه‌ریزی دقیق برای شکوفاسازی استعدادهای فنی و عملی دانش‌آموزان، ایجاد رشته‌های جدید و حذف رشته‌های منسوخ و همچنین تجهیز و توسعه هنرستان‌های شهرستان را خوستار شد.

در ادامه معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، طرح‌های سواد‌آموزی برای گروه‌های مختلف جامعه از جمله والدین دانش‌آموزان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و اداره بهزیستی، کودکان کار، اتباع بیگانه، زندانیان را تشریح کرد.

امید قائمی با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی به سوادآموزان در کنار مهارت خواندن و نوشتن بر استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای شناسایی و جذب کم‌سوادان و بی‌سوادان ۱۰ تا ۴۹ سال و مشارکت در دیگر برنامه‌های اجرایی نهضت سوادآموزی با محوریت فرمانداری تاکید نمود.

در پایان با تاکید فرماندار مقرر شد جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان هر دو هفته و جلسات شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی شهرستان هر سه ماه، با حضور اعضاء ذی‌ربط تشکیل گردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.