خانم میرزایی نخستین کاپیتان بانوی تعاونی ۱۷ کاشان

خانم میرزایی نخستین راننده زن ناوگان تعاونی مسافربی ۱۷ کاشانکشان فردا – وارد ترمینال جنوب می‌شوم تا تهران را به مقصد کاشان ترک کنم. طبق روال همیشگی با تعاونی هفده می‌آیم. چرا که سال‌هاست مسافر اتوبوس‌های این تعاونی هستم و مجموع مکانیزم کاری این شرکت را در راستای رضایت مشتری و احترام متقابل دیده‌ام.

شاهد این ادعا مسافران زیاد و همیشگی از طیف‌های مختلف مردم در همه‌ی این سال‌ها بوده‌اند. شرکتی که پیشرو در جهت بهبود روند خدمت‌رسانی در کارش بوده و اتفاقا باعث پیشرفت رقبا هم بوده است.

امروز که سوار اتوبوس شدم با راننده‌ی خانمی مواجه شدم که مسئولیت سفر امروز به عهده‌ی ایشان بود. نخستین خانم راننده اتوبوس در کاشان. البته چند سال راننده خط مشهد بوده‌اند و امروز روز اول مسیر تهران کاشان بودند.

نکته ‌ خوب و ارزشمند این اتفاق رانندگی ایمن و همراه با آرامش و البته رفتار محترمانه در مقام راننده اتوبوس خانم راننده بود که حتما می‌تواند تاثیر مثبت و ارزشمندی برای بقیه همکاران محترم‌شان همراه داشته باشد.

البته در این بین نگاه سنگین بعضی مسافران و غرولند‌های زیر‌لبی آن‌ها را هم شاهد بودیم. بهرحال همیشه خانم‌های پیشرو سختی‌های زیاد‌تری را تحمل کرده‌اند تا راه را برای هم‌نوعان خود فراهم و هموار کنند.

برای سرکار خانم میرزایی راننده یا بهتر بگویم نخستین کاپیتان ناوگان تعاونی هفده کاشان آرزوی سلامتی و پیشرفت روزافزون خواهانم.
وحیدرضا محمدزاده
شهروند خبرنگار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.