سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی هنری در بیمارستان آیت‌الله یثربی

نمایشگاه شمیم بهشت آثا خوشنویسی صابر عظیمی و محمدرضا طاهریکاشان فردا – سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی هنری محب با موضوع «شمیم بهشت» (آثار خوشنویسی صابر عظیمی و محمدرضا صابونی ) در بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان گشایش یافت.

به گزارش پیام محب، نمایشگاه خوشنویسی مشترک اساتید خوشنویسی صابر عظیمی طاهری و محمدرضا صابونی در آستانه ماه مبارک رمضان در لابی طبقه نخست بیمارستان گشایش یافت.

در این نمایش‌گاه 44 تابلوی خوشنویسی نسخ، نستعلیق، و شکسته‌نستعلیق از این دو هنرمند به مدت یک‌ماه به نمایش گذاشته می‌شود.

صابر عظیمی با بیان این‌که تا کنون در نمایش‌گاه‌های گروهی و انفرادی زیادی شرکت کرده‌است، گفت: باعث خرسندی است که سیزدهمین نمایشگاه هنری این بیمارستان به آثار خوشنویسی ما تعلق گرفته است.

نمایش‌گاه خوشنویسی «شمیم بهشت» از ساعت 8 صبح الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان خواهدبود و در روزهای آتی جهت آشنایی علاقه‌مندان به هنر اصیل خوشنویسی ورک شاپ (زنده‌نویسی) برگزار می‌شود.

صابر عظیمی طاهری هنر خوشنویسی را تا مقطع ممتاز نزد استاد عباس متولی استاد و رئیس انجمن خوشنویسان آران و بیدگل فراگرفت و پس از آن فراگیری خط را نزد استاد «مجید حسین‌زاده» و استاد «سید محمدعلی میرمومنی» ادامه داد و در سال 91 قرآن را به مدت هفت سال و در قطع بزرگ (A3) به رشته تحریر درآورده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.