حذف پرچم شهرداری آران و بیدگل از پل روگذر کاشان ـ آران و بیدگل

حذف پرچم‌های تشریفات شهرداری آران و بیدگل از پل خیابان کارگرکاشان فردا – یک‌هفته پس از نشست مشترک شورای شهر و شهرداران آران و بیدگل و کاشان که به میزبانی شورای شهر کاشان برگزار شد، پرچم‌های تشریفات شهرداری آران و بیدگل از پل روگذر جاده کاشان – آران و بیدگل حذف شد.

به گزارش کانال نسل فردا، این در حالی است که پرچم‌های شهرداری کاشان بر بالای این پل که تقریبا منطقه مرزی و ابتدا و انتهای حوزه استحفاضی دو شهرستان محسوب می‌شود هنوز نصب است.

به نوشته این کانال گفته می‌شود که شهرداری کاشان خود را مالک محدوده پل روگذر می‌داند و دلیل حذف پرچم‌های تشریفات آران و بیدگل نیز همین مساله است.

این حذف، در شرایطی اتفاق افتاده است که هفته گذشته، نشست مشترک تعامل اعضای شورای شهر و شهرداران کاشان و آران و بیدگل در کاشان برگزار شد.

در خبر و عکس یادگاری این نشست که هفته گذشته از طریق کانال شورای شهر آران و بیدگل منتشر شد، بر لزوم‌ همکاری و تعامل دو شهر برای پیشبرد طرح استان اصفهان شمالی تاکید شده بود

فارغ از بحث استان اصفهان شمالی، شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، اردستان، و دلیجان به عنوان ۵ شهرستان با قابلیت‌های گردشگرپذیری بالا در صورتی می‌توانند در این صنعت موفق باشند که تعامل بالایی در پشتیبانی از همدیگر داشته باشند.

نیاز به تعامل بیشتر و گسترده‌تر ایجاب می‌کند چنین حساسیت‌های جزئی و پیش‌پا افتاده موضوع نگاه مدیران این مناطق نباشد..

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.