بعید است طرح استان اصفهان شمالی به نتیجه‌ای برسد

سید صادق طباطبایی‌نژاد، نماینده اردستان در مجلسکاشان فردا – نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تشکیل استان اصفهان شمالی به دلیل این‌که وارد حاشیه‌های زیادی شده، بعید است به نتیجه‌ای برسد.

سید صادق طباطبایی‌نژاد، که در هفته‌های اخیر امضای خود را از طرح اصفهان شمالی پس گرفته است پیرامون کاهش تعداد امضاهای این طرح و امکان امضای مجدد آن به خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فعلا بیشتر آقای ساداتی‌نژاد طرح اصفهان شمالی را با جدیت دنبال می‌کند.

بیشت بخوانیم:
+ مجلس به طرح استان اصفهان شمالی رای نمی‌دهد
+
طرح تقسیم استان اصفهان مسکوت ماند

وی افزود: اگر امضاهای طرحی کاهش یابد، ممکن است به حد نصاب نرسد، اما حد نصاب تعیین‌شده آن‌قدر بالا نیست که طرح اصفهان شمالی نتواند در مجلس مطرح شود و فعلا هم که این طرح امضاهای حداقلی یعنی ۱۵ امضا را با خود دارد و در مجلس هم اعلام وصول شده است.

طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در جلسه علنی ۲۰ اسفندماه سال گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد. این طرح از سوی سید جواد ساداتی‌نژاد، نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل مطرح گردید و در ابتدا به امضای معدودی از نمایندگان استان اصفهان و نیز برخی نمایندگان استان‌های دیگر رسید.

با این وجود، در طی چند هفته گذشته یک منبع آگاه به ایمنا خبر داد که تعدادی از نمایندگان استان که این طرح را امضا کرده بودند از جمله احمد سالک کاشانی نماینده اصفهان، سید صادق طباطبایی‌نژاد، نماینده اردستان و علی بختیار، نماینده گلپایگان با آگاهی از اشکالات این طرح امضای خود را پس گرفته‌اند.

طباطبایی پیشتر ادعا کرده بود اگر قرار است استان اصفهان شمالی تشکیل شود، باید اردستان مرکز آن باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.