۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت تالار هنرمندان اختصاص یافت

دورهمی هنرمندان کاشان با شهردار کاشانکاشان فردا ـ شهردار کاشان از ساخت یک تالار با ظرفیت ۶۰۰ نفر در فرهنگ‌سرای مهر با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان، ساخت ۷ خانه فرهنگ در مناطق کم‌برخوردار شهر، و ساخت پارک قلم برای دورهمی هنرمندان خبر داد.

به گزارش تسنیم، سعید ابریشمی‌راد در جمع هنرمندان در خانه تاریخی آل‌یاسین اعلام کرد: مدیریت شهری برای ارتقاء فرهنگ عمومی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی که به نوعی دو ماموریت شهرداری محسوب می‌شود به همکاری و همیاری هنرمندان نیاز دارد.

ابریشمی‌راد به لزوم پیوست فرهنگی هنری در طرح‌های توسعه شهر اشاره کرد و گفت: در دستیابی به اهداف‌مان بدون مشارکت جدی هنرمندان در عرصه اجتماعی موفق نیستیم و به دنبال این هستیم که در حوزه فرهنگ و هنر با تشکیل شورای هنری علاوه بر شنیدن دغدغه‌های هنرمندان و رفع آن‌ها ضمن هم‌افزایی فعالیت‌ها، ظرفیت‌های بالقوه را شناسایی و آن‌ها را در مسیر توسعه شهر به فعلیت برسانیم.

وی با نوید ساخت یک فرهنگ‌سرا در خیابان کارگر تاکید کرد: مدیریت شهری از فعالان عرصه‌های هنری دعوت می‌کند تا با قرار گرفتن در کنار مدیران و مسئولان شهری برای برطرف کردن مشکلات و توسعه شهر گام بر دارند.

شهردار کاشان خاطرنشان ساخت: کاشان در بسیاری از موارد دارای برندهای گوناگونی است و امید است با همراهی هنرمندان در مباحث مدیریت شهری بتوانیم «هنر شهر ایران» کاشان را نیز به برندی تبدیل کنیم.

در این جلسه عبدالرضا مدرس‌زاده به نمایندگی از نویسندگان، علی‌اصغر صائم کاشانی به نمایندگی از شعرا، احمد خوش حساب به نمایندگی از هنرمندان خوشنویس و جواد ناصح به نمایندگی از هنرمندان عرصه موسیقی به بیان انتظارات و طرح‌های خود در جهت رشد و شکوفایی هنر و ظرفیت‌های هنری در کاشان پرداختند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.