به جای تعیین تکلیف برای مردم کاشان، به فکر رفع تبعیض در استان باشید

علی فلاحیان در گفت‌وگو با پورتال خبری کاشانکاشان فردا _ دبیر حزب اعتدال و توسعه دفتر کاشان خطاب به نماینده شهر اصفهان گفت: مانع‌تراشی‌ها و سخنان تفرقه‌انگیز، عزم مردم شهرستان‌های شمالی استان را به تشکیل استان مجزا جزم‌تر خواهد کرد.

علی فلاحیان در گفت‌‌وگو با پورتال خبري كاشان در واکنش به سخنان اخیر حیدرعلی عابدی گفت: نماینده اصفهان به جای آن که برای شهروندان کاشان و آران و بیدگل تعیین تکلیف کند و مطالبه تاریخی آنان را به سخره بگیرد به نتایج سخنان تفرقه‌انگیز خود بیاندیشد.

وی افزود: ایشان بدون توجه به امضای نمایندگان شهرستان‌هایی که خواستار تشکیل استان اصفهان شمالی شده‌اند، مدعی شده که کمیسیون شوراها در غیاب آن‌ها تصمیم‌گیری کرده است؛ اما خود عملا بدون توجه به خواسته شهروندان کاشان، از تقدیم طرح الحاق کاشان به استان قم به این کمیسیون سخن می‌گوید.

دبیر حزب اعتدال و توسعه کاشان تصریح کرد: از آقای عابدی به عنوان عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان انتظار می‌رود به جای تعیین تکلیف برای مردم یک شهرستان، به فکر ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی معضلات و تبعیض‌هایی باشد که مردم منطقه تاریخی و فرهنگی کاشان و سایر شهرهای استان را به مسیر جدایی از استان کشانده است.

وی یادآور شد: بیش از ده سال از ارتقاء فرمانداری کاشان به فرمانداری ویژه می‌گذرد، اما در استان کم‌ترین همکاری در جهت تفویض اختیارات قانونی به فرمانداری و ادارات و دستگاه‌های دولتی صورت نگرفته است.

وی افزود: نماینده اصفهان باید پاسخگوی توسعهٔ نامتوازن مرکز و شهرستان‌های استان و نگاه تبعیض‌آمیز و مرکزگرای مدیران استان باشد؛ نه آن‌که در جایگاه مدعی قرار گیرد و مطالبات تاریخی شهروندان را تخطئه کند و زیر سوال ببرد.

فلاحیان با بیان این که مانع‌تراشی‌ها و سخنان تفرقه‌انگیز عزم مردم شهرستان‌های شمالی استان را به تشکیل استان مجزا جزم‌تر خواهد کرد، افزود: آقای عابدی بهتر است نظرات شخصی خود را به عنوان نظر مجمع نمایندگان مطرح نکند و اگر مشکل ایشان استفاده از اسم اصفهان است، مردم شهرستان‌های شمالی از این که نام مناسب‌تری برای این پهنه و منطقهٔ تاریخی و فرهنگی برگزینند استقبال می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.