استراتژی استفاده آموزشی از هنرمندان کاشانی 

مرتضی والی‌زاده مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشانکاشان فردا  _ مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ضمن تاکید بر استراتژی استفاده آموزشی از هنرمندان گفت: هنرمندان کاشانی جزئی از بدنه مدیران شهری محسوب می‌شوند.

به گزارش مهر، مرتضی والی‌زاده در جمع هنرمندان کاشانی ضمن اشاره به ایجاد برخی تغییرات اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع اجتماع، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تغییر نام داد و این مهم نیز مصوبه وزارت کشور است.

وی با بیان این‌که کاشان در زمینه‌های مختلف برند است، اما به دلایل مختلف این برندها را یک به یک از دست داده است تصریح کرد: ما دو استراتژی در استفاده از هنرمندان و به‌کارگیری آن‌ها داریم؛ به نحوی که مقرر است اتفاقات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر با مشارکت هنرمندان انجام شود؛ چرا که مدیریت شهری به تنهایی قادر به انجام آن‌ها نیست.

بیشتر بخوانیم:
+ پیشنهادی که ناب و بکر نیست، اما امتحان کنید آقای شهردار

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ضمن اشاره به استراتژی‌های به‌کارگرفته شده در استفاده از هنرمندان کاشانی ابراز داشت: استفاده از محصولات هنرمندان و استفاده آموزشی از آن‌ها دو استراتژی مد نظر است؛ به نحوی که می‌توان از هنرمندان در آموزش استفاده و آثار آنان را نیز خریداری کرد که موجب رونق اقتصادی هنرمندان نیز می‌شود.

وی با بیان این‌که هنرمندان جزئی از مدیران شهر محسوب می‌شوند، گفت: برخی از نکات ممکن است از نظر مدیران شهری دور بماند، اما هنرمندان می‌توانند با نگاه تیزبینانه خود این نکات را به مدیران شهری متذکر شوند و بر همین اساس باید از ظرفیت هنرمندان استفاده حداکثری داشت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.