دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی تقلبی در اصفهان

سرهنگ حسین حسین‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهانکاشان فردا – جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، از دستگیری افرادی که با توزیع مشروبات الکلی تقلبی موجب مسمومیت 43 نفرشهروند اصفهانی شده بودند، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه حسین حسین‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی اعلام اورژانس 3 بیمارستان اصفهان مبنی بر مسمومیت تعدادی از افراد که مشروبات الکلی مصرف کرده‌اند، ماموران انتظامی بلافاصله به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: در مجموع 48 نفر مسموم و در 3 بیمارستان پذیرش شده بودند که 3 نفر از آنان در حالت کما در قسمت ICU بستري هستند.

این مقام انتظامی افزود: متاسفانه 5 شهروند اصفهانی که 2 نفر آنان خانم بودند در اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست دادند.

سرهنگ حسین‌زاده ادامه داد: کارآگاهان مجرب و متخصص پلیس از همان دقایق اولیه تحقیقاتی خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان توزیع این مشروبات آغاز کردند.

وی تصریح کرد: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان علیرغم عدم همکاری مسمومان، موفق شدند توزیع‌کنندگان را که 5 نفر بودند شناسایی و طی عملیاتی غافل‌گیرانه دستگیر کنند و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.