مرکز نیکوکاری شهدای مشکات گشایش یافت

افتتاح مرکز نیکوکاری شهدای مشکاتکاشان فردا – مرکز نیکوکاری شهدای منطقه مشکات، با حضور فرماندار کاشان، بخشدار مرکزی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) راوند، شهردار مشکات و جمعی از مردم و مسوولین محلی در مسجد المهدی(عج) فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، فرماندار کاشان در آیین گشایش این مرکز ضمن ستودن کمک‌های شایان مردم شهرستان کاشان به استان‌های سیل‌زده گفت: پرداختن به امور عام‌المنفعه از روحیات بارز مردم این خطه است. روند ساخت آب‌انبارها، مدارس، مراکز متعدد خیریه و دستگیری از محرومان که همچنان با قدرت بیش از پیش در تداوم است خود نشانه‌ای از بروز عینی روحیه گذشت و ایثار و توجه به محرومین در این منطقه است.

علی‌اکبر مرتضایی افزود: استقرار و مدیریت مراکز نیکوکاری با تمرکز بر محله و محوریت مسجد بهره‌مندی از توانمندی‌های خیرین حقیقی و حقوقی را تقویت خواهد کرد و تسهیل و تسریع ارائه خدمات به افراد تحت پوشش را در پی خواهد داشت.

در ادامه رئیس کمته امداد امام خمینی(ره) راوند گفت: منطقه مشکات ۲۴۰ خانوار با جمعیت ۴۰۰ نفر را تحت پوشش دارد که از این تعداد ۱۰۵ نفر مرد و ۱۳۵نفر زن سرپرست خانواده می‌باشند.

خادم با اشاره به ۹ نفر بیمار و از کار افتاده و ۳۴ نفر دانش‌آموز تحت پوشش در این منطقه افزود: راه‌اندازی مرکز نیکوکاری از نیازهای این منطقه بود که امید است با همکاری و تعامل و همدلی برای رفع مشکلات جامعه هدف و تحقق اهداف مشخص شده اقدامات موثری انجام شود.

وی یادآور شد:مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) با ترکیبی از معتمدان محلی با اولویت هیئت امنای مساجد و نخبگان محلی ایجاد می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.